Przejrzalem jeszcze raz caly watek i nie widze odpowiedzi na kilka pytan:
1. jakie masz napiecie po drugiej stronie (od strony regulatora) napiecie alternator-regulator
2. jakie masz napiecie przed i za kostka regulator - alternator.
3. jakie masz napiecie za kostka regulator - alternator.
Dodatkowe pytania, jakie masz napiecie (po wymianie alternatora) na akumulatorze gdy :
- moto nie jest na ssaniu i nie ma obciazenia w instalacji
- moto jest obciazone pradowo, a obroty trzymasz w okolicach 3000-3500 obr/min
Dalej .. nie wiem ile w tym prawdy ..ale slyszalem ze niezbyt zdrowe dla alternatora jest jego praca bez podlaczenia do instalacji... a samo napiecie i tak mozesz mierzyc na podlaczonej kostce. Dodatkowo przydaloby sie sprawdzic jaki prad daje kazde z uzwojen, napiecie to jedno ... prąd to drugie.
Dodatkowo, po swoich problemach z zasilaniem (wtyczki w kostkach, uwalone uzwojenie alternatora), zrobilem sobie wskaznik ladowania wg schematu You are not allowed to view links.
Register or
LoginPrzynajmniej podczas jazdy wiem jak wyglada sprawa napiecia na akumulatorze.
[załącznik usunięty przez administratora]