Tigerforum.pl
Strefa motocykla - Tiger 1050 / Sport => Poradniki => Wątek zaczęty przez: RUSTYBIRD w 21 Maj 2020, 09:06:55
-
Witajcie,
od jakiegoś czasu zastanawiam się co to może być. Wygląda na mieszaninę paliwa i czegoś jeszcze.
Kapie jak postawię moto na stopce bocznej.
Dziękuję za info zwrotne
-
do airboxa dochodzi t.z.w. odma odpowietrzenie silnika,natomiast po drugiej stronie jest przewód odprowadzający nadmiar skroplin na zewnątrz ,teoretycznie nie powinno tam sie zbierac i wypływac nic jeśli wszystkoa działa poprawnie
-
do airboxa dochodzi t.z.w. odma odpowietrzenie silnika,natomiast po drugiej stronie jest przewód odprowadzający nadmiar skroplin na zewnątrz ,teoretycznie nie powinno tam sie zbierac i wypływac nic jeśli wszystkoa działa poprawnie
cóż moto przyspiesza skręca hamuje.
zauważyłem przygaszanie silnika i strzał podczas redukcji o dwa biegi.
-
Witajcie,
od jakiegoś czasu zastanawiam się co to może być. Wygląda na mieszaninę paliwa i czegoś jeszcze.
Kapie jak postawię moto na stopce bocznej.
Dziękuję za info zwrotne
Do silnika ci płyn nie ucieka?? U mnie się wtedy zbierało. Odma tak wyglądała
-
u mnie tak nie ma na szczęście,
zatkałem drugie płuco i dodałem ręcznik papierowy przed filtr powietrza KN.
Jakby to dławienie ustało ale może za krótko jechałem.
Na razie nie cieknie.
Czy u Was sprężyna tylna na dole ma grubą gumę ok1 cm ?
-
u mnie tak nie ma na szczęście,
zatkałem drugie płuco i dodałem ręcznik papierowy przed filtr powietrza KN.
Jakby to dławienie ustało ale może za krótko jechałem.
Na razie nie cieknie.
Czy u Was sprężyna tylna na dole ma grubą gumę ok1 cm ?
Witajcie, nadal niestety cieknie.
Odme puściłem obok, nie przez airboxa. zobaczymy teraz za pare dni.
A amor jakiś tuning. Wstawiam fabryke, może będzie działał.
-
A amor jakiś tuning. Wstawiam fabryke, może będzie działał.
[/quote]
Większość osób zmienia seryjne amortyzatory bo podobno są słabe. Sam mam akcesoryjny, a na serii nie jeździłem
-
Witajcie,
od jakiegoś czasu zastanawiam się co to może być. Wygląda na mieszaninę paliwa i czegoś jeszcze.
Kapie jak postawię moto na stopce bocznej.
Dziękuję za info zwrotne
Do silnika ci płyn nie ucieka?? U mnie się wtedy zbierało. Odma tak wyglądała
Tak z ciekawości. Jakie miałeś objawy walniętej uszczelki pod głowicą? Poza mlekiem w odmie i ubywajacego płynu chłodniczego.
-
Witajcie,
od jakiegoś czasu zastanawiam się co to może być. Wygląda na mieszaninę paliwa i czegoś jeszcze.
Kapie jak postawię moto na stopce bocznej.
Dziękuję za info zwrotne
Do silnika ci płyn nie ucieka?? U mnie się wtedy zbierało. Odma tak wyglądała
mam nadzieję, że to nie uszczelka a może płukankę trzeba zrobić, że by pierścienie puściły?
Co sądzicie? Czy robiliście już a jak tak to jakimi środkami?
tak sobie myśle, że gdyby była walnięta uszczelka pod głowicą to węże były by bardzo nabite, wyczuwało by się zapach w spalinach. A u mnie węże dam rade ścisnąć i nic nie widać z wydechu.
Odme dałem poza airboxa i zobaczymy.
Tak z ciekawości. Jakie miałeś objawy walniętej uszczelki pod głowicą? Poza mlekiem w odmie i ubywajacego płynu chłodniczego.
-
mam nadzieję, że to nie uszczelka a może płukankę trzeba zrobić, że by pierścienie puściły?
Co sądzicie? Czy robiliście już a jak tak to jakimi środkami?
-
Witajcie,
od jakiegoś czasu zastanawiam się co to może być. Wygląda na mieszaninę paliwa i czegoś jeszcze.
Kapie jak postawię moto na stopce bocznej.
Dziękuję za info zwrotne
Do silnika ci płyn nie ucieka?? U mnie się wtedy zbierało. Odma tak wyglądała
Tak z ciekawości. Jakie miałeś objawy walniętej uszczelki pod głowicą? Poza mlekiem w odmie i ubywajacego płynu chłodniczego.
Nic się nie działo. Silnik do tego pil olej. Nawet nie dymił, normalnie równo pracował. Dopiero jak się go sporo zrobiło to sprzęgło zaczęło się ślizgać. Dekiel od strony sprzęgła tez był cały od środka w mazi.
mam nadzieję, że to nie uszczelka a może płukankę trzeba zrobić, że by pierścienie puściły?
Co sądzicie? Czy robiliście już a jak tak to jakimi środkami?
Coś ci się pomieszało z ty płukaniem. Kup sobie lub podjedz do mecheniora niech ci zrobi test szczelności głowicy , nie jest to duży koszt. Nie widzisz czy ci płynu ubywa?? Na pewno to co ci cieknie to woda?? Do airboxa jest jeszcze chyba podciśnienie z przepustnicy podpięte, jak dobrze pamiętam. Może tędy?? Jak coś będzie tam nie tak, to ci się gorzej na obroty będzie wkręcał.
-
Coś ci się pomieszało z ty płukaniem. Kup sobie lub podjedz do mecheniora niech ci zrobi test szczelności głowicy , nie jest to duży koszt. Nie widzisz czy ci płynu ubywa?? Na pewno to co ci cieknie to woda?? Do airboxa jest jeszcze chyba podciśnienie z przepustnicy podpięte, jak dobrze pamiętam. Może tędy?? Jak coś będzie tam nie tak, to ci się gorzej na obroty będzie wkręcał.
[/quote]
znajomy mechanior mówi, że to przez filtr powietrza K N.
zamawiam oryginał i zobaczymy.
Sprawdzam czy ubywa płynu chłodzcego.
Na obroty się wkręca jak 3 miechy temu jak go kupiłem czyli nie wiem czy dobrze czy nie ale według jednego co jeździ speed triplem to jest ok.
-
RUSTYBIRD ogarnąłeś moto? Ciekawi mnie czemu ci się tak działo
-
Targam uszczelkę głowicy. Na szczęście wyszła bez opuszczania silnika. Po bloku i głowicy nie za bardzo widzę gdzie był przedmuch. Jak zmontuję na pewno dam znać.
-
hmmmm....
A nie masz przypadkiem filtra powietrza K&N? Czyściłeś go ostatnio?
Ja miałem tak, że jak przesadziłem z nasączeniem filtra olejem, to potem wyciekał odmą...
-
hmmmm....
A nie masz przypadkiem filtra powietrza K&N? Czyściłeś go ostatnio?
Ja miałem tak, że jak przesadziłem z nasączeniem filtra olejem, to potem wyciekał odmą...
Tez tak miałem.
Kolego, zanim rozbierzesz cały silnik może wrzuć zdjęcie tej wydzieliny...? Może masz za dużo oleju i wywala odmą?
-
RUSTYBIRD ogarnąłeś moto? Ciekawi mnie czemu ci się tak działo
Witajcie,
jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, regulacji zaworów, świece oryginał triumpha.
Po 500 km nie zauważyłem ubytku płynu chłodzącego, silnik pracuje tak samo równo jak wcześniej, z rurki pod moto nic nie cieknie.
Po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nic nie dymi, nie paruje, jakby było małe podciśnienie.
Wnioskuję, że musiał być jednak gdzieś mały przedmuch.
Dziękuję za pomoc Wszystkim.
Czy po takiej naprawie trzeba coś dostrajać? typu przepustnice czy coś innego?
-
Po regulacji zaworów należy zrobić synchro