Tak jak kolega Stubin napisał masz inny silnik, może to być też Sprint ST, one mają inne moce, a co za tym idzie inne kąty natarcia wałków, wymagają innych map. Spróbuj wgrać mapę od sprinta z takim samym silnikiem. Posiadam jeszcze sprinta, w którym robiłem swapa i trochę w nim z mapami kombinowałem. Uprzedzam, że będzie wariował wskaźnik paliwa, jest to normalny objaw. Wszystkie Triumphy mają ten sam czujnik poziomu paliwa, a z racji innego kształtu zbiornika, w oprogramowaniu zapisany jest stan z aktualnych odczytów.
Jeśli masz tłumik przelotowy to w połączeniu z filtrem k&n, też może dół stracić, miąłem tak w swoim Tigerze. Założenie DBkillera pomogło
.
Ciekawostka, jak weźmiemy komputer z innego modelu i w gramy "mapę" od naszego, to w komputerze włączają się funkcje i nastawy od naszego modelu, podejrzewam, że "mapy" w tumneecu, to jest cały zrzut komputera, nie tylko same mapy, na dowód podam przykład, jak zamieniłem komputer w sprintach, w jednym nie było sondy lambda, w starszych modelach jej nie ma (w kolektorze nie nawet gwintu pod sondę), po wgraniu oprogramowania od nowszego i podłączeniu sondy lambda, sonda się uaktywniła i zaczęła pracować.