Autor Wątek: Podsumowanie spraw organizacyjnych  (Przeczytany 18427 razy)

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 838
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Podsumowanie spraw organizacyjnych
« dnia: 23 Kwiecień 2017, 21:45:43 »
Do Zlotu pozostało niecałe 6 tygodni, ale ponieważ po drodze mamy majówkę, na którą wybiera się zapewne wielu z nas, to chciałbym przedstawić pierwsze podsumowanie spraw, którymi się zajmuję.


ILOŚĆ UCZESTNIKÓW
W tej chwili mamy potwierdzenie wpłaceniem zaliczki od 72 osób. Dodatkowo zgłoszone są 2 osoby biwakujące w namiotach oraz 8 osób nocujących poza Wisanem.

KOSZTY:
- noclegi w pokojach hotelowych i domkach (ze śniadaniem) - 46 zł/os. x 2 doby - 92 zł/os.
- noclegi w namiotach (ze śniadaniem) - 25 zł/os. x 2 doby - 50 zł/os.
- koszt jednego śniadania (dla osób nocujących w innym miejscu) - 15 zł/os.
- wieczorna biesiada - 40 zł/os. x 2 (piątek + sobota) - 80 zł/os.

Wszystkie osoby przydzielone do pokoi i domków wpłaciły po 100 zł zaliczki, tak więc pozostaje im dopłata za biesiady.

Ponieważ w międzyczasie Cinu zadeklarował gotowość przygotowania zlotowych gadżetów (smycze, przypinki identyfikacyjne) oraz drobnych nagród konkursowych, to pojawiła się propozycja zaokrąglenia drugiej części wpłaty do 100 zł. W ten sposób, po zapłacie za noclegi i biesiady, pozostanie kwota 28 zł/os. na wspomniane materiały. Z tak powstałego budżetu zostanie opłacony koszt ich wykonania, przesłania do ośrodka, dodatkowych markerów i innych nieprzewidzianych teraz materiałów. Kwotę pozostałą po rozliczeniu faktycznych kosztów możemy przeznaczyć na jakiś poważny lub mniej poważny cel :)


LISTA UCZESTNIKÓW i PRZYDZIAŁ POKOI
Wszystkie osoby z poniższej listy wpłaciły zaliczkę, tak więc teraz proszę o dopłatę po 100 zł za osobę (dwie biesiady oraz gadżety zlotowe). Wpłatę będę oznaczał tradycyjnie buźką.

pokój nr 1 - :) :) Peter75 +1
pokój nr 2 - :) :) Paweł +1
pokój nr 3 - :) :) jorel80 +1
pokój nr 4 - :) :) Filay +1
apartament nr 5 - :) :) Łasica +1, :) :) magik +1
pokój nr 6 - :) :) ital +1
pokój nr 8 - :) :) Karson +1
pokój nr 9 - :) :) CINU +1

domek nr 12 - :) biblo, :) Janusz, :) max71, :) :) czapa +1
domek nr 11 - :) :) hena +1, :) :) PIT +1, Arek +1 z Triumph Polska
domek nr 1 - :) Janq, :) Krzysiek z Rybnika, :) :) kadet +1
domek nr 2 - :) :) :) :) Stubin +3
domek nr 3 - :) :) Śmigło +1, :) :) Adam63 +1
domek nr 4 - :) :) :) Metalmaster +2, :) drax0
domek nr 5 - :) Predi, :) Tomala, :) :) stabielec +1
domek nr 6 - :) :) Darkom +1, :) Blacktiger, :) Lukiies
domek nr 7 - :) :) RyWin +1, :) :) PETER +1
domek nr 8 - :) :) woj_s +1, :) :) Dante +1, :) Honda na sofie w salonie na parterze
domek nr 9 - :) Skipper, :) tommy, :) Kamil, :) Mavick
domek nr 10 - :) :) krisso11 +1, :) :) plus +1, :) majkaz

W pokojach i domkach jest pościel i ręczniki.

Są jeszcze wolne miejsca w domkach - głównie na kanapach w pokojach na parterze - szczegóły tutaj: You are not allowed to view links. Register or Login

NAMIOTY
UWAGA: nie ma ogólnodostępnego zaplecza sanitarnego, czyli kwestie dostępu do prysznica i łazienki trzeba dogadać z kimś z pokoi hotelowych, ewentualnie domków.

Proszę o wpłatę po 50+100, czyli 150 zł/osobę za noclegi, biesiady i gadżety zlotowe. Wpłatę będę oznaczał tradycyjnie buźką.

- :) Artur
- :) Dziunek


OSOBY NOCUJĄCE POZA WISANEM
- :) Janekos, :) Ania
- :) Jacuś, :) Szwagier, :) Jarczoq, :) Hudy
- :) :) BATMAN +1 - jedna biesiada i gadżety zlotowe

Proszę o wpłatę po 100 zł/os. za biesiady i gadżety zlotowe oraz ewentualnie za śniadania (cena jednego to 15 zł/os.). Wpłatę będę oznaczał tradycyjnie buźką.


Proszę o wpłatę na to samo konto, koniecznie z podaniem nicka w tytule przelewu. Na wpłaty czekam do połowy maja, a po tym terminie osoby, które jej nie dokonają zostaną usunięte z listy uczestników. Wpłacona wcześniej zaliczka zostanie im oczywiście zwrócona. Wynika to z faktu, że przed Zlotem muszę wysłać kasę do Ośrodka oraz rozliczyć się z Cinu za gadżety.


PROPOZYCJA AGENDY
Jest to moja propozycja i może ulec zmianie, jeśli pojawią się jakieś konstruktywne propozycje :)

PIĄTEK 2.06
- zbieramy się od 14-15 - myślę, że będzie szansa na jakąś powitalną zupkę ;)
- około 19-20 do „ostatniego gościa” :) wieczorna biesiada i ognisko
 
SOBOTA 3.06
- śniadanie 8-9:30
- wycieczka po Bieszczadach – wyjazd w kilku grupach 9:30-10 (w ciągu dnia posiłki we własnym zakresie)
- powrót z wycieczki około godz. 17
- czas wolny, może jakieś konkursy 17-19
- 19-20 do „ostatniego gościa” wieczorna biesiada i ognisko
 
NIEDZIELA 4.06
- śniadanie 8-9:30
- wymeldowanie i wyjazd do godz. 12
- ewentualna wycieczka dla zainteresowanych (o ile będą propozycje i prowadzący)

MOTOCYKLE TESTOWE
Proszę pamiętać, że TRZY motocykle testowe (Tiger 800, Tiger 1050 Sport, Tiger Explorer) przywiezione przez Almot mają być dostępne tylko w sobotę i tylko z terenu Ośrodka. Proponuję zawczasu uwzględnić to w swoich planach wycieczkowych oraz "zaklepać" sobie jazdę.

Myślę, że najlepiej będzie, jak w tej sprawie wypowie się Arek z Almotu - Arku, proszę o zabranie głosu ;)

MENU BIESIADNE
W najbliższym czasie będę to uzgadniał z Ośrodkiem. Bigosik sobie odpuszczamy... fasolkę również :)

WCZEŚNIEJSZY PRZYJAZD
Jest możliwy wcześniejszy przyjazd i nocleg (wg cen zlotowych), ale trzeba to uzgodnić z kierownikiem Ośrodka, bo ilość miejsc noclegowych jest ograniczona. Proszę o informacje na ten temat.

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami od czwartku będą na miejscu:
- biblo
- max71
- Stubin +3
- CINU + Tomek

POZOSTAŁE SPRAWY - już do mnie nie należą  o/"
- trasy wycieczkowe + prowadzący... kilku prowadzących :)
- konkursy...
- gitarrra i występ przy ognisku - taki jeden się zadeklarował... ;)

« Ostatnia zmiana: 27 Maj 2017, 18:08:13 wysłana przez biblo »
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline CINU

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 477
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Kętrzyn
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2017, 22:48:51 »
W najbliższych dniach przedstawie propozycje.

Triumph Warszawa

  • Gość
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2017, 08:55:49 »
Jazdy testowe będziemy przeprowadzać po śniadaniu od ok 10.00. Koło 14-15 przerwa na obiad, i później do ok 19.00. Będziemy sprawdzać trzeźwość przed jazdami testowymi. Nie prowadzimy listy teraz, na zlocie będziemy zapisywać chętnych. Jazda testowa będzie trwać ok 1h.

Offline blacktiger

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 625
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Kwiecień 2017, 10:07:32 »
ciekawostka w organizacji jest taka ,że jeśli w sobotę jest wycieczka po Bieszczadach i wyjazd w kilku grupach 9:30-10  i powrót z wycieczki około godz. 17 to jak to się ma do jazd testowych które są tylko po godzinie i tylko wyjazd z ośrodka . Hmm czyli w praktyce biorę testówkę na 1 h jadę kawałek z grupą potem muszę wrócić przesiąść się na swój sprzęt i gonić grupę no chyba jakoś tak  ::)

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 838
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Kwiecień 2017, 10:58:47 »
blacktiger, tu nie ma żadnej ciekawostki :) Pisałem o tym już w marcu, jak Arek z Almotu potwierdził przyjazd z testowymi motocyklami.

W praktyce wygląda to np. tak:
- możesz umówić się na poranną jazdę i potem dogonić grupę wycieczkową,
- możesz w ciągu dnia wrócić do Ośrodka na jazdę, a potem robić co chcesz :)
- możesz wrócić wcześniej na ostatnie jazdy testowe i już zostać w Ośrodku.

Możesz też zrezygnować z jazd testowych... Wybór należy do Ciebie :)
« Ostatnia zmiana: 24 Kwiecień 2017, 22:52:18 wysłana przez biblo »
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline blacktiger

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 625
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Kwiecień 2017, 11:39:15 »
You are not allowed to view links. Register or Login
blacktiger, tu nie żadnej ciekawostki :) Pisałem o tym już w marcu, jak Arek z Almot potwierdził przyjazd z testowymi motocyklami.

W praktyce wygląda to np. tak:
- możesz umówić się na poranną jazdę i potem dogonić grupę wycieczkową,
- możesz w ciągu dnia wrócić do Ośrodka na jazdę, a potem robić co chcesz :)
- możesz wrócić wcześniej na ostatnie jazdy testowe i już zostać w Ośrodku.

Możesz też zrezygnować z jazd testowych... Wybór należy do Ciebie :)

i spoko.... tak to elegancko opisałeś, że teraz każdy będzie wiedział co i jak . Mi osobiście to  w żaden sposób nie przeszkadza , chciałem tylko na ten mały fakt zwrócić uwagę, bo Kotowatych będzie trochę a testówek będzie tyle ile będzie więc jak to mówią kto się pierwszy w dogodnych warunkach zapisze to się zapiszę  o/"

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 838
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Kwiecień 2017, 14:05:37 »
Dokładnie tak :) A że Arek wypowiedział się na ten temat, to wszystko jest jasne  8)
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline max71

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Kwiecień 2017, 18:34:03 »

- gitarrra i występ przy ognisku - taki jeden się zadeklarował... ;)
[/quote]

deklarację na temat gitary podtrzymuję  q-- o  a i prowadzącym jedną z grup też jestem :)

Offline CINU

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 477
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Kętrzyn
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Kwiecień 2017, 19:22:39 »
Cześć.
Jeżeli chodzi chodzi o gadżety, to plan jest taki:
Smycze oraz identyfikatory dla wszystkich- 3,50 pln/kpl. Zamawiam 90 kompletów. Na razie mamy 82 osoby ale może ktoś jeszcze dołączy(np. Jaro z ekipą)
You are not allowed to view links. Register or Login

Przypinki (buttony) trójkątne dla wszystkich. Nie dostałem jeszcze podglądu od wykonawcy ale cena jaką podawał RyWin jest aktualna. 2,7 pln/szt przy zamówieniu 100 szt. oraz 30pln za przesyłkę.

Na potrzeby obdarowania uczestników potencjalnych konkursów zabaw itp. zamawiam 30 kubków.
Kubki czarne 11 pln/szt (białe były tańsze ale na czarnym będzie chyba lepiej wyglądało).
Wzór na kubek:

You are not allowed to view links. Register or Login

Czyli podsumowując:
smycze-   90x3,50= 315pln
przypinki-100x2,70=270+30=300pln
kubki-      30x11=330pln
wysyłka do Wisanu myślę że około 50pln.
Razem 995 pln.

Koszulki sobie odpuściłem. Za mało czasu żeby ogarnąć teraz listę z rozmiarami, no i budżet by nie wytrzymał.

Offline max71

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Kwiecień 2017, 21:06:17 »
a propos wycieczek po Bieszczadach ... wiem , że jest na tą chwilę 72 osoby a ile motocykli ? możemy wg. przepisów jechać po 10 motocykli ... na tą chwilę mamy dwóch prowadzących ..  czy ktoś chętny jest jeszcze na poprowadzenie ?

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 838
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Kwiecień 2017, 21:32:33 »
Te 72 osoby zakwaterowane w Wisanie, to 49 motocykli. Jeśli udział potwierdzi pozostała dziesiątka, to dojdzie jeszcze 7 maszyn. Zakładając, że niektórzy będą woleli w sobotę odpocząć w Ośrodku ;) lub skorzystać z jazd testowych lub pojechać na wycieczkę we własnym zakresie, to i tak trzeba min. 5 prowadzących.

Ale dalszą dyskusję na ten temat proponuję prowadzić w tym wątku You are not allowed to view links. Register or Login lub założyć nowy i w nim podsumować propozycję tras, wstawić mapy i ogłosić nabór na liderów :)
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline DARKOM

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Opinia +0/-0
    • fp X-MOTOTEAM, Team X-treme
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Iława
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Kwiecień 2017, 23:11:51 »
kubeczek chętnie tez kupie bo nie wiadomo czy uda sie go wygrać w konkursach   I--o wydaje mi sie ze wiecej osób kubkami byłoby zainteresowanych..
You are not allowed to view links. Register or Login
Team Xtreme - symulator wheeli
KTM 1050 - TIGER 800 XC- KAWASAKI 636R - SUZUKI DL 650 - YAMAHA TDM 850

Offline HOMZIK

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 102
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 Explorer XR
  • Miejscowość: ELBLĄG- GDAŃSK
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Kwiecień 2017, 00:00:45 »
Ja jakąś grupę mogę poprowadzić gdzieś w bagno, piachu, kamienie i jazdę po rzece SAN :-)  co do fasolki i bigosu jakiego mlekiem kwaśnym nikt nie zapije to spodnie motocyklowe będą czyste od środka, więc w czym problem?  To je piknik a nie szatobrjąbordo w eksklusif restauracji :-P. Konserwa turystyczna i kiełbasa z grila to już coś.

Bezmiechowa szybowisko,  przejazd przez rzeczki, wyjazd do granicy z Ukrainą i nielegalne przekroczenie jej na odległość kilku metrów :-P to moja propozycja :-)
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login
« Ostatnia zmiana: 25 Kwiecień 2017, 00:04:05 wysłana przez HOMZIK »
TRIUMPH EXPLORER 1200 XRi  ( Indyvidual)

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 838
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Kwiecień 2017, 00:11:06 »
 sp@M

Dyskusję o trasach bardzo proszę prowadzić tutaj You are not allowed to view links. Register or Login

Nie chcę, żeby tu powstał kolejny giga-wątek o wszystkim, w którym jest potem trudno cokolwiek znaleźć...
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline HOMZIK

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 102
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 Explorer XR
  • Miejscowość: ELBLĄG- GDAŃSK
Odp: Podsumowanie spraw organizacyjnych
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Kwiecień 2017, 00:17:49 »
 sp@M dobra, dobra. Myślałem że wszyscy śpią, to trochę postów nabije aby status siersciucha zdobyć  !ww!
TRIUMPH EXPLORER 1200 XRi  ( Indyvidual)