Hmm, gosciu chcial blysnac, ale nie podal kilku istotnych informacji.
U mnie w trakcie jazdy ten sposob dziala, ale...to o czym gosc nie wspomina to:
- podczas zmiany trybow w trakcie jazdy, nie mozesz miec dodatkowo wcisnietego hamulca, ja mialem tak ze odruchowo trzymalem noge lub dwa palce na hamulcu i to wystarczylo zeby tryb sie nie przelaczyl,
- tego nie jestem pewien, ale byc moze jest tez jakas ograniczona predkosc podczas ktorej mozesz to zrobic,
- jezeli wczesniej skonfigurowales sobie tryb Rider w ktorym oba systemy czyli ABS oraz TTC (kontrola trakcji) masz wylaczony, nie mozesz podczas jazdy zmienic wlasnie na tryb Rider (mozesz tylko na postoju), reszta jest tak jak gosciu przedstawia na filmiku.
Poza tym wszystko jest opisane w intrukcji wiec filmik nie jest jakis odkrywczy i do tego nie podaje wszystkich informacji.
Fakt jest taki ze Triumph niestety za bardzo skomplikowal to przelaczanie trybow. Szczegolnie upierdliwe jest to ze po wylaczeniu zaplonu i ponownym wlaczeniu np tryb Offroad sie resetuje i musisz go ponownie ustawic. BWM fajniej rozwiazalo tak przydatne w offie wylaczenie chociazby samego ABSu.
Jeszcze jedna uwaga jezeli ktos jeszcze tego nie przerobil. W trakcie ostrzejszej jazdy w offie - wliczjac w to jakies przewrotki (np w trybie Offroad) zdarza sie tak ze systemy ABS i TTC zeswiruja, zapali sie kontrolka check engine i oba systemu nie beda dzialac (beda sie stale swiecic), trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon i przejechac jakis odcinek (nawet pare kilometrow z wieksza predkoscia) az system sie zresetuje i wroci do normy.