No, filmik fajny
Jeśli nie ma jakiś innych niepokojących objawów (głównie mam na myśli podwyższone zużycie paliwa, nierównomierną pracę silnika, spalanie stukowe, utrata mocy) to bym sie nie przejmował.
Temperatura gazów oscyluje wokół 800-900st, więc na postoju i przy zwiększonych obrotach nie wydaje mi się niczym nadzwyczajnym taki objaw.
5-6 tys obrotów na postoju, to raczej sporo. W moim Tigerze w przedziale 4-5tys mam 120-140kmh
Ale, żeby dmuchać na zimne (trochę nie na miejscu, wiem) oraz na podstawie doświadczeń samochodowych, przyczyną podwyższonej temperatury gazów (choć w tym przypadku trudno potwierdzić, że tak jest) może być uszkodzony katalizator (nie wiem, czy w ogóle jest w Twoim moto) i hamować przepływ spalin zwiększając temperaturę w komorze spalania. A to może spowodować poważne uszkodzenia.
Przy takiej sytuacji powinny być również inne objawy, o których wspominałem, że o kontrolce check engine nie wspomnę
.
Tak więc, jak nie ma innych niepokojących objawów, to bym się nie przejmował i uznał za normalne.
I tak moim zdaniem jest.