Ja oddałem teraz Tigera do serwisu u zaufanego mechaniora.
Jak go odzyskam i będzie wszystko ok to Ci napiszę ile mi skasował za :
- Kasowanie luzów zaworowych
-Sprawdzenie i synchro przepustnic.
-Wymiana świec na irydowe
-Kontrola „zpiętej” na trytke fajki do jednej ze świec. ( jak ok to zostawić a jak szrot to do wymiany )
-Kontrola wiązek, kabli, kostek itp. W motocyklu czy gdzieś nie poprzecierane, pouszkadzane itd.
-Kontrola linek w motocyklu ( wyciągnięcie i przesmarowanie a jak uszkodzone to wymiana )
-Zainstalowanie dodatkowej linki sprzęgła żeby była gotowa jak pierwsza strzeli
a będę gdzieś pomiędzy w dupie a hu. wie gdzie.
-Wymiana opon i od razu nowe dętki + kontrola szprych czy nie za mocno napięte bądź nie za luźne i obklejenie jakąś taśmą szarą obręczy wewnątrz żeby nity nie kaleczyły dętki.
-Kontrola łożysk koła przód i tył. Jak szrot to do wymiany.
-Slizg łańcucha do sprawdzenia. W SV650 miałem tak że był zciorany i uszkodzone elementy plastiku dostawały się do oringów łańcucha uszkadzając niektóre. W serwisie triumph 150 zł z tego co się orientuje.
-
Zrobione:
-Serwis zacisków hamulcowych (rozebranie, czyszczenie, smarowanie )
-Wymiana płynu hamulcowego przód i tył
-Czyszczenie i nasączanie filtra K&N
-Wymiana oleju + płukanie silnika (ipone)
-Wymiana filtra oleju
-Wymiana płynu chłodniczego
-Instalacja scotoiller