A ja dziś czytam jakiś artykuł o nowych tigerach i na koniec autor stwierdza "Wśród nowo zaprezentowanych turystyków Triumph nie wyróżnia się niczym ekstra" (źródło Motocaina").
Przed tym było info też o nowym beemwu
Nie zamierzam tu bronić triumpha bo "fanboyem marki" nie jestem, ale u triumpha ja przynajmniej widzę spory postęp i widoczny rozwój a to mi się podoba bardzo.
A co do nowych 800:
"wyeliminowano mechaniczne stuki oraz zmodyfikowano elementy odpowiedzialne za zmianę biegów, wykorzystując mechanizm stosowany obecnie w Daytonie 675. Konstruktorzy twierdzą, że udało się także zredukować zużycie paliwa aż o 17%. W połączeniu z większym, 19-litrowym zbiornikiem paliwa ma to dać Triumphowi znacznie większy zasięg."
Nie wiem jak to będzie wyglądało w praktyce. Posiadacze 800 narzekaliście na skrzynie i stuki?
Rośnie też "zagrożenie" ze strony innych marek. Beema pokazała f850gs, ktm robi jakieś enduro 790, yamaha pokazała foty Tenere 700 world raid a honda wprowadziła nową Afrykę "adventure". Więc triumph dobrze zrobił, że wprowadził te wszystkie usprawnienia