Powinien być YT12B-BS, czyli 210A. Ten który masz ma za mały prąd rozruchu, jak na 1050.
Do 1050, idealny będzie w okolicach 210-240A prądu rozruchowego. Takie akumulatory, nowe po podpięciu do testera, pokazują spokojnie 20/30A więcej niż deklaruje producent.
Ja zamontowałem Vartę TTZ 14S. 210A prądu rozruchowego, na testerze pokazał 230A.
Oprócz tego pasują takie baterie jak:
Varta YT12B-BS 215A
Yuasa YTZ 14S 230A lub nowszy odpowiednik TTZ14S.
Oprócz tego wyczyść czujnik przy klamce sprzęgła(lubi mieszać przy rozruchu).
Potencjalne chochliki, to jeszcze zaśniedziałe styki włącznika rozrusznika, oraz styki przekaźnika rozrusznika.
Mimo wszystko odpal go na początek z samochodowego akumulatora, to ci rozjaśni temat rozruchu.