Autor Wątek: podwyższenie kierownicy  (Przeczytany 3978 razy)

Offline manier

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 56
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Katowice
Odp: podwyższenie kierownicy
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Kwietnia 2019, 00:34:06 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ja dokladajac 2cm musialbym miec M10X1,25X110. Ma ktos dojscie do takich srub?

Taka śruba siedzi w sprzęgle ciągnika ursus C-360. Szukaj po sklepach rolniczych: You are not allowed to view links. Register or Login ;)

Łooo... średnio by taka śruba wygladała :P Myślałem o takiej ktora wygląda jak oryginał

Offline kolalysy

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 XR /XRx
  • Miejscowość: wwa
Odp: podwyższenie kierownicy
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Maja 2019, 15:21:39 »
Nigdy nie wiesz co kupisz w chinach, czasem jest OK, czasem gniot, dlatego ja nie kupuję rzeczy które wpływają na bezpieczeństwo (typu klamki, kierownica, podnóżki).

Używalem do Tiger 800 xrx podwyższenia na 20 mm sw motech, ale z czasem dorobiłem sobie na 40 mm i to było dla mnie ok (mam 187 cm wzrostu). Kable hamulcowe spokonnie dały radę.


Offline Challenger

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 166
  • Opinia +0/-0
  • Najpiękniejsza muzyka płynie z tłumika
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Wolverhampton
Odp: podwyższenie kierownicy
« Odpowiedź #17 dnia: 10 Sierpnia 2019, 03:11:28 »
Witam, włączę się do dysputy.
Nabyłem na Ebay.co.uk rizery które wyglądają prawie jak "Rox"
Zalogowałem je do bike'a i będę testował.
Z początkiem września planuje wypad na Szkockie bezdroża. Mam nadzieję że wytrzymają.
Komar,ER5,LS650,DL650,TDM900,800XC,R1200GS TE

Offline jazda na kuli

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 477
  • Opinia +0/-0
  • tiger 800 xf
  • Motocykl: 800 XR /XRx
  • Miejscowość: pszczyna
Odp: podwyższenie kierownicy
« Odpowiedź #18 dnia: 10 Sierpnia 2019, 18:45:10 »
Ja mam sw motech 2cm w 800xc i jest to zmiana dla mnie wystarczająca. Oprócz wygody zyskuje nieco na łatwości w przepychaniu gdzieś motocykla za kierę, jako że punkt chwytu jest wyżej motocykl prostuje się z kosy i popycha o wiele łatwiej. Prowadzenie też się zmieniło, pamiętam, ze po założeniu wyjechałem z parkingu tak jak zwyk
e a o mało nie przychaczyłem stojącego samochodu. Teraz jednak nie wyobrażam sobie jeździć na standartowym ustawieniu kierownicy.
jazda na kuli