Robiłem. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to przyda Ci się ktoś kumaty.
Zacznij od narzędzi. Oprócz podstawowych kluczy musisz mieć klucz dynamometryczny i szczelinomierz. Ściągnij i wydrukuj serwisowke gdzie podane są wszystkie momenty dokręcania poszczególnych śrub oraz podane luzy zaworowe. Ja nie wymienialem uszczelek choć jest napisane że powinno się to zrobić.
Po 40 tys powinieneś wymienić też świece a że wszystko będzie na wierzchu kup też filtr powietrza, olej i filtr.
W sumie to nie jest trudne ale grzebania dwa dni. Pierwszy to rozebranie i kontrola luzow. Jeśli okaże że trzeba robić to musisz zdjąć wałki aby wyjąć dystanse a nastpenie zamówić nowe na które z regoly się czeka więc drugi dzień skladasz.
Nie jest to skomplikowane ale jest co robić.
Zacznij na poczatrk od kilku filmów na yt
You are not allowed to view links.
Register or
LoginYou are not allowed to view links.
Register or
LoginYou are not allowed to view links.
Register or
LoginWysłane z Tapatalka