Autor Wątek: Scottoiler  (Przeczytany 2888 razy)

Offline WieRcik

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 179
  • Opinia +0/-0
  • Urodziłem się zmęczony żyję żeby odpocząć
  • Miejscowość: HoLLyCity
Scottoiler
« dnia: 05 Maj 2015, 23:45:44 »
Wreszcie znalazłem chwilę czasu i zamontowałem oliwiarkę ro łańcucha , montaż banalnie prosty w przeciwieństwie do kombinacji w 955i , podciśnienie wzięte z kruća gaźnikowego do synchronizacji , montaż jakieś 15-20 min z przerwą na zupę chmielową i rozczulaniem się jakiż on to jest zajebisty.

[załącznik usunięty przez administratora]
Triumph Tiger 885 T400
Triumph Sprint 955i

Offline X ELEVEN

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 113
  • Opinia +0/-0
  • "Wstań rano koło 5 tej, latem to już widno...
  • Motocykl: 885
  • Miejscowość: Sieradz
Odp: Scottoiler
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Wrzesień 2018, 20:14:29 »
 2gunb  D_o potwierdzam, mam i ja, montaż 20 min, 0 problemów. Gdzie wsadziłeś oliwiarkę? Ja swoją wstawiłem pod chwytem powietrza z lewej strony.
Maciej B. X-eleven
CB1100 X11 / Mojito Custom 125 / LS SP250 / Tiger 885

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 644
  • Opinia +0/-0
  • Tiger = użytkowe enduro = :) :) :)
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Poznań
Odp: Scottoiler
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Wrzesień 2018, 20:49:33 »
You are not allowed to view links. Register or Login
... Gdzie wsadziłeś oliwiarkę? Ja swoją wstawiłem pod chwytem powietrza z lewej strony.

...pewnie się nie doczekasz na odpowiedz, pan WieRcikowy już spory czas nie zabiera głosu na tym forum...nie wiem czy co chopa zeżarło czy zamknął się w klasztorze...czasem zajechał z grubej rury, to fakt ale ogólnie był pociecha ze sporą wiedzą praktyczną ::)
Pozdrawiam z Poznania

Offline spaw

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 149
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny Triumph
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Scottoiler
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Marzec 2019, 08:09:01 »
Jak kupiłem Tigera, to scootoiler był pomiędzy ramą a akumulatorem. Jednak irytował mnie fakt, że żeby zmienić ustawienia muszę się zatrzymać, zleźć z motocykla, zdjąć siedzenie i przestawić ustawienia.
Założyłem więc olejarkę własnej produkcji, ze sterowaniem z kierownicy. Teraz mogę na bieżąco podczas jazdy zmienić ustawienia (np. jak zjedziesz z asfaltu w teren, albo jak zaczynasz jechać po autostradzie). Taką samą konstrukcję zrobiłem sobie wcześniej w Transalpie 650. Zdawało to egzamin i nadal zdaje :)

Offline Ezekiel

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 303
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Olkusz
Odp: Scottoiler
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Marzec 2019, 08:26:10 »
Mam od tamtego sezonu i po ustawieniu i dostosowaniu do mojego stylu jazdy jest to jedna z najlepszych inwestycji jakie poczynilem w ostatnim czasie. Napęd wygląda jak nowy a zrobione ponad 20k.  Leje oryginalny olej.
Scott pod siedzeniem

Offline X ELEVEN

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 113
  • Opinia +0/-0
  • "Wstań rano koło 5 tej, latem to już widno...
  • Motocykl: 885
  • Miejscowość: Sieradz
Odp: Scottoiler
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Marzec 2019, 19:09:04 »
Ja tam kręcić nie lubię, ustawiłem i działa, + 100 dla Łańcucha. Generalnie przetestowałem na szosie - 50 tyś km, Łańcuch który mi wytrzymywał 26 tysi max w Xeleven, wytrzymuje 30, za to zębatki szmelc. A Xeleven pożera łańcuch.
Maciej B. X-eleven
CB1100 X11 / Mojito Custom 125 / LS SP250 / Tiger 885