Autor Wątek: Kontrola rozrządu  (Przeczytany 16217 razy)

Offline WieRcik

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 178
  • Opinia +0/-0
  • Urodziłem się zmęczony żyję żeby odpocząć
  • Miejscowość: HoLLyCity
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #30 dnia: 03 Marca 2016, 18:56:21 »
Na ząbku przejeżdżasz od 5000 do 7000km zależy jak jeździsz a co do łańcuszka to jest taki sam jak w SV650.
Triumph Tiger 885 T400
Triumph Sprint 955i

Offline motosimsun

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #31 dnia: 03 Marca 2016, 19:31:37 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Z prawej strony silnika na wysokości I cylindra masz przykręcony napinacz rozrządu.
Napinacz jest blisko cylindra nr.3 a nie nr.1. Polecam lekturę serwisówki.

Offline krozbi

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 50
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Gdansk
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Kwietnia 2016, 20:31:26 »
Moze to pomoze w wyjasnieniu.
You are not allowed to view links. Register or Login




You are not allowed to view links. Register or Login

Offline krozbi

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 50
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Gdansk
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #33 dnia: 10 Maja 2016, 09:34:27 »
Kolego az mnie dziw ogarnia jakie teorie tu zapodajesz.
Wysuniecie zebatkowego napinacza na max.i montaz w korpusie silnika?
To jakis absurd,napinacz wysuwa sie w skutek zuzycia lancucha bez mozliwosci cofniecia realizuje to sprezyna w obudowie napinacza.
Jak wysuniesz go na maxa to jak przykrecisz do silnika?
Zasada jest taka wyjmujesz napinacz trzpien jest wysuniety powiedzmy na 12-zebie to jest ok.Zwalniamy zapadke trzpienia wciskamy go do zera przykrecamy do silnika recznie wypychamy trzpien do slizgu nastepuje napiecie lancucha wkrecamy sprezyne.
Nastepnie pare obrotow walem korbowym.
Koniecznie kontrola faz rozrzadu i po robocie.

Offline tigerplock

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Płock
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #34 dnia: 22 Maja 2016, 19:27:43 »
nie czytałem wszystkiego powyżej jednak wymiana łańcucha do łatwizny nie nalezy :) do tego celu zaupiłem sobie  maszynkę do łańcuchów i zrobiłem sam :) i oto obserwacje :) i to prawda na 6 biegu odcinnka jest przy 198km/h :) wcześniej maszyna wyciagała ledwie 180 , spadło spalanie, jest żwawszy , kilka razy mnie poniusł :) ciut wyżej czego wcześniej nie było :)) ,  wymiana łańcucha poziom nowicjusz czas około 3 h :)

Offline PETER

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 630
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: pruszków
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Maja 2016, 20:57:13 »
co ty piszesz -budowa napinacza jest taka że wysunąć się może natomiast cofnąć nie może jeżeli sie cofa to do wymiany, wiec jak go maksymalnie wysuniesz i będziesz przykręcał to albo coś pęknie albo ??????????? a w triumpfie jest akurat tak że po ustawieniu rozrządu na znaki sprężyna zaworowa tak napiera na krzywke że po wyjęciu napinacza potrafi się wałek obrócić najczęściej ssący więc warto do takiej operacji mieć zdjęta pokrywę zaworów,samo położenie znaków może powiedzieć o zużyciu rozrządu

Offline tigerplock

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Płock
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Maja 2016, 21:03:11 »
nic o napinaczu nie pisałem - oczywistym jest ze jest zapadkowy - widziałem i jednak na nowym łańcuchu schowany o około 8-9 mm da się go cofnąc jednak trzeba podstawić zapadkę

Offline PETER

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 630
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: pruszków
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #37 dnia: 22 Maja 2016, 22:46:02 »
sory żle przeczytałem i głupio mój post wypadł
[koniec pierwszej strony a tu już trzecia
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2016, 12:20:30 wysłana przez PETER »

Offline Marzka

  • Administrator
  • Top Cat
  • *****
  • Wiadomości: 473
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Poznań
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Maja 2016, 23:08:35 »
Rozumiem, że temat został wyczerpany?

Offline tigerplock

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Płock
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #39 dnia: 06 Sierpnia 2016, 16:30:22 »
chyba tak:)

Offline marek_w

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 339
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #40 dnia: 16 Sierpnia 2019, 09:05:02 »
To odświeżę. Przy sprawdzaniu napinacza gasimy na luzie, nie ruszamy Moto, ustawiamy wał  na znakach i można odkręcić napinacz?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Offline CINU

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 477
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Kętrzyn
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Sierpnia 2019, 09:09:41 »
Z tego co mi wiadomo to warto po takim zabiegu sprawdzić ustawienie rozrządu. Słyszałem o przypadkach jego przestawienia.

Offline marek_w

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 339
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: Kontrola rozrządu
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Sierpnia 2019, 09:18:50 »
No ja tylko czytałem o takich przypadkach tutaj

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka