korek zmieniłeś w chłodnicy?,podczas jazdy łapię temperaturę czy cz trzyma w normie i dopiero na luzie złapie temperaturę i nie daje radę zbić?mi to nie wygląda na uszczelkę,węże chłodnicy puchną przy dodaniu gazu?kopci?co do utrzymywania wysokiej temperatury,to podobne objawy miałem w trampku jak złapał to nie chciał zejść pomógł korek w chłodnicy,co do odpowietrzania to według hyensa zalewasz płyn na zimnym odkręcasz odpowietrznik i zalewasz układ powolutku płynem aż płyn pojawi się w odpowietrzniku,jeżeli jest problem trzeba zrobić sobie "syfon" i ponowić próbę,i jeszcze jedno jakiego płyny używasz? chodzi mi o temp.wrzenia? w moto powinna być wyższa niż w płynach najcześciej stosowanych w autach i jeszcze jedno jak będziesz go trzymał cały czas zapalonego na jałowym biegu to każdy cykl schłodzenia będzie przebiegał coraz dłużej niestety w układzie jest mało czynnika,gorące kolektory itp,brak chłodzenia oleju,także chłodna głowa spróbuj od korka zanim rozpaprasz pół silnika