Autor Wątek: Gdzie ma iść ten przewód  (Przeczytany 207 razy)

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Gdzie ma iść ten przewód
« dnia: 23 Lipiec 2019, 11:21:58 »
Panowie.Nigdzie nie potrafię znaleźć.Napisał by ktoś,od czego wypięty,urwany jest ten przewód?
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i

Offline ODKRYWCA

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 198
  • Opinia +0/-0
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipiec 2019, 12:10:16 »
Od dołu prawa strona airboxa.

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lipiec 2019, 12:50:30 »
 Dzięki wielkie kolego.
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Lipiec 2019, 14:28:38 »
Jeszcze jedno pytanie.Czy brak połączenia tego przewodu z airboksem,może skutkować tym,że na ciepłym silniku,po dodaniu gazu na biegu jałowym,gdy obroty spadają,to spadają poniżej 1000 i za chwilę wskakują na takie jak trzeba?Czasem spadają tak nisko,że silnik gaśnie,ale to raz na jakieś 10 razy.
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Lipiec 2019, 17:08:58 »
Kolego ODKRYWCA,to ten otwór zaznaczony na zdjęciu?Bo innego miejsca nie widzę,ale tam nie ma żadnego "cycka" na któty wejdzie przewód.
« Ostatnia zmiana: 24 Lipiec 2019, 17:10:52 wysłana przez długi »
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Lipiec 2019, 15:20:48 »
 Panowie.Co ma być wetknięte w zaznaczony na zdjęciu otwór?Zaślepić czy tak ma być?Borykam się z problemem spabania obrotów na biegu jałowym,nawet do 500,potem powoli wracają.Dzieje się tak tylko po " przygazówce" na jałowym,gdy przestanie działać ssanie.Chciał bym wyeliminować wszelkie przyczyny.
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i

Offline Maras

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 885(i)
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Lipiec 2019, 22:19:05 »
Nie wszystkie tygrysy miały podłączony ten wężyk. U mnie w 885i kruciec jest przy prawej przepustnicy. Brak podłączenia tego wężyka praktycznie na nic nie wpływa. Jeśli masz kłopoty z gaśnięciem na wolnych najprawdopodobniej odpowiada za to silnik krokowy, może się przycinać.

Offline długi

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Gdzie ma iść ten przewód
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpień 2019, 04:46:33 »
Dzięki kolego.Poradziłrm sobie z tymi obrotami.Nowa mapa i reset TPS.Jest idealnie ;D
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,obecnie Honda Transalp 600 i Triumph Tiger 955i