Autor Wątek: Największy przebieg i prace z tym związane...  (Przeczytany 354 razy)

Offline Ezekiel

• Top Cat
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Olkusz
Największy przebieg i prace z tym związane...
« dnia: 01 Wrzesień 2019, 09:18:00 »
Witam, tak ostatnio  gadałem z kumplem odnośnie przebiegów.
Jako że mega dbamy o nasze maszyny i na czas wymieniamy ojele a nawet wcześniej, płyny chłodzące, hamulcowe itd to zastanawia mnie jedno.

Mam teraz 60k nalotu.  Dotrę do 100k nalotu i co wtedy ?
Co trzeba zrobić żeby silnik wytrzymał następne 100k ? 

Rozpołowić i wszystko posprawdzać czy co? czy jeździć dbając aż coś jeb&@e ? 
ile by wyszło za taki serwis ?   No nie wiem
-Rozpołowienie silnika, wymiana łańcuszka, ślizgów... kurde tłoka jak zjechany, sprzęgło... nie wiem nie znam się pytam :P

Offline Wicher

• Stary kocur
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Ruda Śląska
Odp: Największy przebieg i prace z tym związane...
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Wrzesień 2019, 11:06:07 »
Jeździć dalej......

Offline marek_w

• Top Cat
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Olsztyn
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Wrzesień 2019, 13:19:54 »
A może według planu serwisowego? Tam napisane co zrobic

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Offline metalmaster

• Stary kocur
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: Łódź
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Wrzesień 2019, 14:09:19 »
dokładnie-zachować harmonogram serwisowy i czynności z nim związane chyba że coś wyjdzie w międzyczasie o/^ 

Offline jazda na kuli

• Top Cat
  • Opinia +0/-0
  • tiger 800 xf
  • Motocykl: 800 XR /XRx
  • Miejscowość: pszczyna
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Wrzesień 2019, 18:45:35 »