Wymienić świece
Przepustnice to raczej nie mają tutaj nic do rzeczy. Synchronizacja ma na celu raczej umożliwić płynne przejście z niskiego do średniego zakresu obrotów.
Sprawa może głupia, ale sprawdź czy masz standardowe przełożenia zestawu napędowego
Druga głupia sprawa, zapieczone tłoczki w zaciskach.
Z mojego doświadczenia z 1050, wiem,że nieodbijające tłoczki tylnego zacisku to 1litr do spalania na plus
Sprawa też błacha, ale jak czujesz paliwo z wydechu, albo koledzy jadący za tobą zameldują ci takie zjawisko, to idziesz za bogato
Podskocz na analizator spalin, jak będzie duża odchyłka od normy, to ja bym winił jednak mapę,ewentualnie przyjrzał się jeszcze raz sondzie.
Mam k&n, otwarte drugie płuco, mapa standard, wydech oryginał, ale puszka lekko dłubnięta.
95% jazd pasażer i kufry. 6,5l/100km to maksimum.
Raz zbliżyłem się do 7 litrów, jak jechałem za Fz1 oo czeskich winklach.
Jeżeli nie robiłeś zaworów, to może warto tam zajrzeć??