Autor Wątek: Dzień dobry załogo :)  (Przeczytany 276 razy)

Offline Wojtkuuu

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Dzień dobry załogo :)
« dnia: 06 Listopad 2019, 12:34:15 »
Cześć,

Jestem Wojtek, aktualnie mieszkam w Warszawie. Jeszcze nie posiadam Triumpha, ale rozpocząłem poszukiwania Tigera 800Xc, stąd moja obecność na forum. Mam nadzieję że brak motocykla nie dyskwalifikuje mnie na starcie. Z ostatnim motocyklem rozstałem się w 2016 roku. Po kilkuletniej przerwie postanowiłem wrócić na koła, szukając moto które będzie  stosunkowo uniwersalne i mniej sztampowe niż większość sprzętów jeżdżących po ulicach. Miałem okazje przejechać się 800Xc, spodobało się no i jestem tutaj, i będę szukał.

Pozdrawiam :)
Honda VTR1000F '98 > Yamaha XT660X '06 > Husqvarna TE450 '07 (+SM) > KTM SX250F '13 > ...

Offline Gregor

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Opinia +0/-0
  • W życiu piękne są tylko chwile...
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Sieraków
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopad 2019, 12:59:45 »
Witaj i powodzenia myślę, że to dobry kierunek.

Ja przesiadłem się z Africa Twin (starej) na 800 Xc w zeszłym sezonie i nadal jestem zachwycony Tigerem.

Po kilku drobnych modyfikacjach, spełnia właściwie moje oczekiwania w 100 %.

Będziesz Pan ZADOWOLONY  o/"

Zdrowia !

Offline metalmaster

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: Łódź
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Listopad 2019, 13:45:02 »
witaj i powodzenia w poszukiwaniach

Offline beny

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 265
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Przysucha
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Listopad 2019, 14:39:11 »
Witaj
Triumph Tiger 1050
HONDA XR 400

Offline max71

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 459
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Listopad 2019, 17:29:05 »
witaj  o/"

Offline Wojtkuuu

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Listopad 2019, 09:36:03 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Po kilku drobnych modyfikacjach, spełnia właściwie moje oczekiwania w 100 %.

O jakie modyfikacje chodzi w Twoim przypadku?
Honda VTR1000F '98 > Yamaha XT660X '06 > Husqvarna TE450 '07 (+SM) > KTM SX250F '13 > ...

Offline Marttino

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 196
  • Opinia +5/-2
  • Motocykl: 1200 XcX
  • Miejscowość: ŁÓDŹ/ROKICINY
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Listopad 2019, 14:30:46 »
Siema

Offline balles

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 462
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Trójmiasto
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Listopad 2019, 14:43:30 »
Cześć

Offline Gregor

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Opinia +0/-0
  • W życiu piękne są tylko chwile...
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Sieraków
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Listopad 2019, 15:07:37 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Po kilku drobnych modyfikacjach, spełnia właściwie moje oczekiwania w 100 %.

O jakie modyfikacje chodzi w Twoim przypadku?

Podniosłem i przesunąłem do siebie kierownicę na risserach (w oryginale pozycja była dla mnie za bardzo położona na baku, wolę bardziej pionowo), założyłem deflektor, zamieniłem oryginalne podnóżki na metalowe, to tyle z modyfikacji dotyczących pozycji kierownika, założyłem tłumik LeoVince, bo na oryginale to mi słabo brzmiało to moto, wrzuciłem metalową płytę pod silnik, bo oryginał nie chroni przed niczym....

Zdrowia !

Offline Wojtkuuu

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Listopad 2019, 15:57:22 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Po kilku drobnych modyfikacjach, spełnia właściwie moje oczekiwania w 100 %.

O jakie modyfikacje chodzi w Twoim przypadku?

Podniosłem i przesunąłem do siebie kierownicę na risserach (w oryginale pozycja była dla mnie za bardzo położona na baku, wolę bardziej pionowo), założyłem deflektor, zamieniłem oryginalne podnóżki na metalowe, to tyle z modyfikacji dotyczących pozycji kierownika, założyłem tłumik LeoVince, bo na oryginale to mi słabo brzmiało to moto, wrzuciłem metalową płytę pod silnik, bo oryginał nie chroni przed niczym....

Ok, standardowa regulacja i kosmetyka którą znam z autopsji. Dzięki.
Honda VTR1000F '98 > Yamaha XT660X '06 > Husqvarna TE450 '07 (+SM) > KTM SX250F '13 > ...

Offline Gregor

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Opinia +0/-0
  • W życiu piękne są tylko chwile...
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Sieraków
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Listopad 2019, 16:01:31 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Po kilku drobnych modyfikacjach, spełnia właściwie moje oczekiwania w 100 %.

O jakie modyfikacje chodzi w Twoim przypadku?

Podniosłem i przesunąłem do siebie kierownicę na risserach (w oryginale pozycja była dla mnie za bardzo położona na baku, wolę bardziej pionowo), założyłem deflektor, zamieniłem oryginalne podnóżki na metalowe, to tyle z modyfikacji dotyczących pozycji kierownika, założyłem tłumik LeoVince, bo na oryginale to mi słabo brzmiało to moto, wrzuciłem metalową płytę pod silnik, bo oryginał nie chroni przed niczym....

Ok, standardowa regulacja i kosmetyka którą znam z autopsji. Dzięki.

Każde moto trzeba pod siebie zrobić, wtedy frajda z jazdy jest jeszcze większa.
A ten tygrysek wymiata naprawdę spoko.
Zdrowia !

Offline Wojtkuuu

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Listopad 2019, 16:24:45 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Każde moto trzeba pod siebie zrobić, wtedy frajda z jazdy jest jeszcze większa.

Zawsze jest coś do poprawienia i rzadko kiedy mój motocykl pozostaje w seryjnej postaci. Przerabiałem mniejsze i większe modyfikacje: podwyższanie kiery, wymiana podnóżków, montaż osłon/crashpadów, zmiana oświetlenia, ciecie/modyfikowanie plastików, zmiana wydechu z dłubaniem w komputerze ustrojstwami typu Power Commander, kombinowanie z napędem, zmiana sprężyn w zamieszeniu, zmiana kół itd. W szczególności jazda w hard enduro czy supermoto po torze lubi takie zabiegi. Ostatni z moich moto, KTM SX250F do jazdy MX, nie potrzebował żadnych zmian. Wyszedł z fabryki idealny :)
Honda VTR1000F '98 > Yamaha XT660X '06 > Husqvarna TE450 '07 (+SM) > KTM SX250F '13 > ...

Offline Robo

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Chwaliszów-Wałbrzych
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Listopad 2019, 12:21:27 »
Siemka

Offline Krzychu

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 686
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcA
  • Miejscowość: Wołomin
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Listopad 2019, 18:38:55 »
Czołem!  o- -o
Krzychu


_______________________________________
Honda NC 700X; Tiger 800 XRX; Tiger 800 XCA; 1200 XCA

Offline Chudy

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 103
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 XcA
  • Miejscowość: Dobra ZPL
Odp: Dzień dobry załogo :)
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Listopad 2019, 16:51:57 »
Cześć  o- -o