Autor Wątek: On nadchodzi.  (Przeczytany 11583 razy)

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #45 dnia: 29 Lutego 2020, 19:03:18 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mam chetnego na crf i stad pytanie.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Sprzedaj tego kloca CRF i kup Tigera

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Crf to nie taki kloc jak piszesz, w porownaniu do tt800 na szutrach radzi sobie o niebo lepiej.
No ale jak jest klient to trzeba uszanowac, na lokacie takiego profitu w ciagu czterech miesiecy nie ma

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline maras_mws

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 425
  • Opinia +0/-0
    • Tu jestem na FB:
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Płońsk
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #46 dnia: 29 Lutego 2020, 19:08:14 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mam chetnego na crf i stad pytanie.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Sprzedaj tego kloca CRF i kup Tigera

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Crf to nie taki kloc jak piszesz, w porownaniu do tt800 na szutrach radzi sobie o niebo lepiej.
No ale jak jest klient to trzeba uszanowac, na lokacie takiego profitu w ciagu czterech miesiecy nie ma

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Tak, na szutrach masa robi robotę, im cięższy sprzęt tym się stabilniej prowadzi, mój TEX też sobie świetnie dawał radę!
Jak dla mnie 800 na zawieszeniu WP bardziej poręczna od CRF.
I na szutrach wygodniej się jedzie T800 XCx niż KTM EXC-R 450

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Marek [maras_mws]
You are not allowed to view links. Register or Login
--
TRIUMPH Motocykle/Części/Akcesoria -sprzedam/kupię/zamienię:
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 751
  • Opinia +0/-0
  • był Tiger 955i...jest VFR 1200 cross-tur :)
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Poznań
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #47 dnia: 02 Marca 2020, 18:32:56 »
You are not allowed to view links. Register or Login
...
Jak dla mnie 800 na zawieszeniu WP bardziej poręczna od CRF...
fakt, zmiana zawiasu w 2015 jest zwłaszcza w off-ie odczuwalna na plus...testując wyższą CRF-e miałem odczucia że jest lepiej skrojonym garniturkiem dla mnie ( 187 cm ) niż 800-ka , lepiej mi się jechało w stójce ( szerokość i wysokość kiery, umieszczenie podnóżków )
Tigera starszego, bez WP-ka nawet nie biorę pod uwagę. Rocznik 2015 czyli polift jest jednak tańszy niż Afryki 2016-2017 których jest całkiem sporo na rynku wtórnym. Decyzja na automat wyklucza konkurentów Hondy....dla mnie sprawa jest dosyć prosta: portfel w okolicach 35 tysi to Tiger na WP, 45 tysi lub więcej - CRFa ....czemu tak ? ...a czemu nie  >:D
Tiger 900 niech się trochę opierzy i stanieje  o/^
Pozdrawiam z Poznania

Offline intruz

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 300
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Lębork
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #48 dnia: 02 Marca 2020, 21:38:01 »
You are not allowed to view links. Register or Login

No ale jak jest klient to trzeba uszanowac, na lokacie takiego profitu w ciagu czterech miesiecy nie ma

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Czyli jednak CRF nie przypasowała ?
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2020, 21:44:44 wysłana przez intruz »
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT

Offline maras_mws

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 425
  • Opinia +0/-0
    • Tu jestem na FB:
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Płońsk
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #49 dnia: 02 Marca 2020, 22:34:26 »


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
...
Jak dla mnie 800 na zawieszeniu WP bardziej poręczna od CRF...
fakt, zmiana zawiasu w 2015 jest zwłaszcza w off-ie odczuwalna na plus...testując wyższą CRF-e miałem odczucia że jest lepiej skrojonym garniturkiem dla mnie ( 187 cm ) niż 800-ka , lepiej mi się jechało w stójce ( szerokość i wysokość kiery, umieszczenie podnóżków )
Tigera starszego, bez WP-ka nawet nie biorę pod uwagę. Rocznik 2015 czyli polift jest jednak tańszy niż Afryki 2016-2017 których jest całkiem sporo na rynku wtórnym. Decyzja na automat wyklucza konkurentów Hondy....dla mnie sprawa jest dosyć prosta: portfel w okolicach 35 tysi to Tiger na WP, 45 tysi lub więcej - CRFa ....czemu tak ? ...a czemu nie  >:D
Tiger 900 niech się trochę opierzy i stanieje  o/^

Tiger 800 XC(x/a) od 2018 ma podniesioną kierownicę więc pozycja na stojący jest też lepsza niż we wcześniejszych. Na siedząco tez trochę wygodniej. Ma też lepszą ochronę przed  wiatrem od CRF.
Zawieszenie WP robi robotę nie tylko w offie.
Ja jestem pod mega wrażeniem jak się sprzęt trzyma asfaltu szczególnie na nie równych zakrętach.
Tiger 800 od 2016 ma też tempomat, a żadna CRF 1000 nie!

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Marek [maras_mws]
You are not allowed to view links. Register or Login
--
TRIUMPH Motocykle/Części/Akcesoria -sprzedam/kupię/zamienię:
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #50 dnia: 02 Marca 2020, 22:39:36 »
You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
...
Jak dla mnie 800 na zawieszeniu WP bardziej poręczna od CRF...
fakt, zmiana zawiasu w 2015 jest zwłaszcza w off-ie odczuwalna na plus...testując wyższą CRF-e miałem odczucia że jest lepiej skrojonym garniturkiem dla mnie ( 187 cm ) niż 800-ka , lepiej mi się jechało w stójce ( szerokość i wysokość kiery, umieszczenie podnóżków )
Tigera starszego, bez WP-ka nawet nie biorę pod uwagę. Rocznik 2015 czyli polift jest jednak tańszy niż Afryki 2016-2017 których jest całkiem sporo na rynku wtórnym. Decyzja na automat wyklucza konkurentów Hondy....dla mnie sprawa jest dosyć prosta: portfel w okolicach 35 tysi to Tiger na WP, 45 tysi lub więcej - CRFa ....czemu tak ? ...a czemu nie  >:D
Tiger 900 niech się trochę opierzy i stanieje  o/^

Tiger 800 XC(x/a) od 2018 ma podniesioną kierownicę więc pozycja na stojący jest też lepsza niż we wcześniejszych. Na siedząco tez trochę wygodniej. Ma też lepszą ochronę przed  wiatrem od CRF.
Zawieszenie WP robi robotę nie tylko w offie.
Ja jestem pod mega wrażeniem jak się sprzęt trzyma asfaltu szczególnie na nie równych zakrętach.
Tiger 800 od 2016 ma też tempomat, a żadna CRF 1000 nie!

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Crf 1100 ma tempomat wiec zanim cos napiszesz to sprawdz

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #51 dnia: 02 Marca 2020, 22:43:10 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

No ale jak jest klient to trzeba uszanowac, na lokacie takiego profitu w ciagu czterech miesiecy nie ma

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Czyli jednak CRF nie przypasowała ?
To nie tak, moj kumpel po latach meczenia starej afryki dorósł do zmiany. Z racji tego ze z tysiacami zrobilo sie krucho pomyslalem ze moze by tak...
Jednak crf zostaje, do tt900 musialbym dorzucić tyle ile wydam z pare lat na benzyne wiec bez sensu.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline Krzychu

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 489
  • Opinia +1/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wołomin
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #52 dnia: 02 Marca 2020, 23:21:08 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
...
Jak dla mnie 800 na zawieszeniu WP bardziej poręczna od CRF...
fakt, zmiana zawiasu w 2015 jest zwłaszcza w off-ie odczuwalna na plus...testując wyższą CRF-e miałem odczucia że jest lepiej skrojonym garniturkiem dla mnie ( 187 cm ) niż 800-ka , lepiej mi się jechało w stójce ( szerokość i wysokość kiery, umieszczenie podnóżków )
Tigera starszego, bez WP-ka nawet nie biorę pod uwagę. Rocznik 2015 czyli polift jest jednak tańszy niż Afryki 2016-2017 których jest całkiem sporo na rynku wtórnym. Decyzja na automat wyklucza konkurentów Hondy....dla mnie sprawa jest dosyć prosta: portfel w okolicach 35 tysi to Tiger na WP, 45 tysi lub więcej - CRFa ....czemu tak ? ...a czemu nie  >:D
Tiger 900 niech się trochę opierzy i stanieje  o/^

Tiger 800 XC(x/a) od 2018 ma podniesioną kierownicę więc pozycja na stojący jest też lepsza niż we wcześniejszych. Na siedząco tez trochę wygodniej. Ma też lepszą ochronę przed  wiatrem od CRF.
Zawieszenie WP robi robotę nie tylko w offie.
Ja jestem pod mega wrażeniem jak się sprzęt trzyma asfaltu szczególnie na nie równych zakrętach.
Tiger 800 od 2016 ma też tempomat, a żadna CRF 1000 nie!

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Crf 1100 ma tempomat wiec zanim cos napiszesz to sprawdz

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

yyyy Pawle ale Marek wyraźnie napisał, że crf 1000 nie ma tempomatu  o/" także, zanim napiszesz, że się myli to sprawdź  o/^   nie mówimy o 1100
Krzychu

Offline maras_mws

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 425
  • Opinia +0/-0
    • Tu jestem na FB:
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Płońsk
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #53 dnia: 02 Marca 2020, 23:25:49 »
Dokładnie, porównuję Tigera 800 do CRF 1000.
Tigera 900 i CRF 1100 nie widziałem na oczy to się nie wypowiadam!

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Marek [maras_mws]
You are not allowed to view links. Register or Login
--
TRIUMPH Motocykle/Części/Akcesoria -sprzedam/kupię/zamienię:
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #54 dnia: 03 Marca 2020, 00:37:24 »
Nosze okulary wiec wzrok juz nie ten.
Peace
Zrobilem tt800xcx 50 tys km w roznych warunkach i przyznaje ze na asfaltach prowadzi sie super, zawieszenie jest twarde przez co motocykl prowadzi sie stabilbie a silnik jest po prostu zajebisty.
Crf za to znacznie lepiej hamuje, natomiast zawieszenie jest zestrojone bardziej miekko. Osiagi obu silnikow sa porownywalne natomiast rzedowa dwojka zupelnie inaczej pracuje.
Duza roznica to prowadzenie na luznych nawierzchniach gdzie honda moim zdaniam  bije triumpha na glowe. Nie jestem jakims super offowym kierowcą ale tam gdzie z tt musialem walczyc na crf poprostu jade. Sadze ze to zasluga nie tyle zawieszenia co rozłożenia masy w obu motocyklach.



Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 751
  • Opinia +0/-0
  • był Tiger 955i...jest VFR 1200 cross-tur :)
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Poznań
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #55 dnia: 03 Marca 2020, 16:33:17 »
You are not allowed to view links. Register or Login
... Sadze ze to zasluga nie tyle zawieszenia co rozłożenia masy w obu motocyklach.


ojtam ojtam...w Twoim przypadku Panie szanowny masa i tak jest scentralizowana   ha/o...
Pozdrawiam z Poznania

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #56 dnia: 03 Marca 2020, 17:02:00 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
... Sadze ze to zasluga nie tyle zawieszenia co rozłożenia masy w obu motocyklach.


ojtam ojtam...w Twoim przypadku Panie szanowny masa i tak jest scentralizowana   ha/o...
True

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline maras_mws

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 425
  • Opinia +0/-0
    • Tu jestem na FB:
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Płońsk
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #57 dnia: 03 Marca 2020, 19:00:10 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nosze okulary wiec wzrok juz nie ten.
Peace
Zrobilem tt800xcx 50 tys km w roznych warunkach i przyznaje ze na asfaltach prowadzi sie super, zawieszenie jest twarde przez co motocykl prowadzi sie stabilbie a silnik jest po prostu zajebisty.
Crf za to znacznie lepiej hamuje, natomiast zawieszenie jest zestrojone bardziej miekko. Osiagi obu silnikow sa porownywalne natomiast rzedowa dwojka zupelnie inaczej pracuje.
Duza roznica to prowadzenie na luznych nawierzchniach gdzie honda moim zdaniam  bije triumpha na glowe. Nie jestem jakims super offowym kierowcą ale tam gdzie z tt musialem walczyc na crf poprostu jade. Sadze ze to zasluga nie tyle zawieszenia co rozłożenia masy w obu motocyklach.



Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
To T800 od 2018- ma już z przodu hamulce Brembo i trzeba przyznać, że hamuje bardzo przyzwoicie.
Odnośnie zawieszenia to WP ma taką możliwość regulacji, że robisz z nim co chcesz, możesz ustawić na jazdę przyklejonym jak na torze, a za chwilę odpuścić do jazdy na pełnym skoku w terenie.
Dla mnie to jest super w tym sprzęcie

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Marek [maras_mws]
You are not allowed to view links. Register or Login
--
TRIUMPH Motocykle/Części/Akcesoria -sprzedam/kupię/zamienię:
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 751
  • Opinia +0/-0
  • był Tiger 955i...jest VFR 1200 cross-tur :)
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Poznań
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #58 dnia: 06 Marca 2020, 12:29:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login
...Odnośnie zawieszenia to WP ma taką możliwość regulacji, że robisz z nim co chcesz, możesz ustawić na jazdę przyklejonym jak na torze, a za chwilę odpuścić do jazdy na pełnym skoku w terenie.
...

...właśnie z tego powodu będę obserwował ogłoszenia 800-ek poliftowych czyli od 2015r.  o/"
Pozdrawiam z Poznania

Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: On nadchodzi.
« Odpowiedź #59 dnia: 10 Listopada 2020, 15:29:15 »
Nice





Happiness is a way of travel not a destination ...