Czesc,
Wlasnie kupuje Tigerka...
Stelaz pod kufry - Triumphowy jest robiony przez Givi ale oczywiscie nie jest kompatybilny. Zamierzam jezdzic z kuframi wiec to tylko kwestia czasu. Ktory system jest godny polecenia albo ktory omijac szerokim lukiem
Bede wracal do tego watku bo lista jest spora. Pozostaja jeszcze olejarka, przedluzenie blotnika, blotnik tylni, poszerzenie stopki, oslona reflektora/wyswietlacza, tank ring, tank pady i pewnie wiele innych.
Moze ktos w okolicach trojmiasta chcial by sie pochwalic swoimi dodatkami do tigerka?
Haj
Moim zdaniem jesli gmole górne to tylko w 3 punktach. ;-)
Dodam tylko mały komentarz, dlaczego dziś założyłbym "outbacki"..
Wyglądają na "małe" wiec lekkie . Są niżej niż pełne HEPCO czy moje „samoróbki” 😊. Uwierzcie mi TT900RP po dołożeniu gmoli górnych wyraźnie zmienił swój rozkład masy , i czuć te dodatkowe 5-7kg na górze...!
Olejarkę mam Scotoiler xsystem - do podpięcia tylko pod AKU ( a de facto "kardziejką" pod bezpiecznik akcesoriów. zamontowaną w wygodnym miejscu przy lewej nodze na ramie:)
Widać na focie poniżej.
Wiec nie ingerujesz w gwarancje, bo wg Triumph PL serwis ( oficjalnie) podpięcie czegokolwiek w instalacje na stałe to problemy z gwarancją, dlatego tym bardziej nie montowałem VSystem wpinanego w, o zgrozo, rurkę podciśnienia .
Odnośnie Kufrów. Cena oryginałów i ich wielkość jest IMO dyskwalifikująca.
Ja mam ExpeditionCases You are not allowed to view links.
Register or
Login pana z Łodzi.. i są prawie idealne, , z drobiazgiem system zapiania bocznych, mocno klasyczny na „pokrętle” w środku kufra..
No ale cena rozwala.. bo za 3kpln masz 3 solidne kufry alu ze stelażem 😊 wiec jestem/byłem skłonny przełknąć „ 3 min montaż/demontaż” tym bardziej ze i tak używam „toreb” do środka😊
Zlotowicze mój kuferek widzieli.. a jak nie tez masz na focie.. i trochę tu : You are not allowed to view links.
Register or
Login Reszty bajerków z twej listy nie mam i .. raczej nie będę kupował 😊