Na asfalt trail 2 mogę polecić z czystym sumieniem, genialne opony, da się też na nich pojechać ubitymi drogami poza asfaltem. Ostatnio na koniec lata szykując moto na Rumunię założyłem właśnie trail 2 i sprawdziły się wyśmienicie (motocykl r1200gs k25). Kleją obłędnie, bardzo stabilne przy dynamicznej jeździe, zdatne przy mokrym asfalcie, przyzwoita żywotność. Również trochę się wyząbkowały, szczególnie na bokach, ale to od agresywnej jazdy w zakrętach. W Rumunii z mercucciem który też miał te opony w swoim tigerze 800 XC, każdego dnia zamykaliśmy te opony z przodu i z tyłu, jadąc z przyjemnością i bez uczucia "jazdy na krawędzi". Inne które polecę bez zawahania to Michelin road 5, miałem w fazerze i były niesamowite, przyczepność na mokrym i zimnym asfalcie wręcz zdumiewająca. Na suchym przy mocnej jeździe trochę się ząbkowały tam gdzie nacięcia są najszersze, ale nie odczuwałem tego podczas jazdy. Boki przy krawędzi są gładkie bez nacięć, przez co są wybornie stabilne w mocnych pochyleniach.
Z opon pośrednich 80/20 mogę polecić rally STR i karoo street, ok na szutry i płytki piach, profil i konstrukcja jak opon szosowych, przez co jeżdżą po asfaltowych zakrętach bardzo pewnie. Minusy to szybsze zużycie, spory hałas i przeciętne trzymanie na mokrym asfalcie. Czasem przy bardzo mocnym hamowaniu przód sprawiał wrażenie lekkiego pływania, ale poza samym uczuciem nie było negatywnych skutków w sterowności.