Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Powitalnia / Odp: zDolny Śląsk Wita
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarczoq dnia Dzisiaj o 17:23:51 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Dodatkowo w garażu stoi Moto Morini 125H z 1979r.
Witam. MM robiło również w tym okresie bardzo fajny model : 350 Sport.
2
Powitalnia / Odp: Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarczoq dnia Dzisiaj o 17:13:41 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Witam i pozdrawiam o- -o
Ja też.
3
Powitalnia / Odp: Cześć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarczoq dnia Dzisiaj o 17:10:57 »
Witaj.
Enduro i sportowy charakter, jeszcze T1050 - kiepsko to widzę, a właściwie widzęciemność. W terenie sportowy charakter ma cross, a na szosie m.in. FJR1300, no chyba, że ma być Supermoto. W długich trasach istotne jest : niezawodność, wygoda, a także spalanie.
4
Powitalnia / Odp: Witam Rafał
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarczoq dnia Dzisiaj o 16:49:20 »
Pozdrawiam.
5
Zepsuło się, pomocy! / Odp: Wymiana oleum
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarczoq dnia Dzisiaj o 16:48:20 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ten olej chcesz lać do samochodu ?
Bo do moto to chyba nie...
Aczemużbynie. Jest po przecenie, więc zastosowanie ma uniwersalne.  o/"
6
Zepsuło się, pomocy! / Odp: Wymiana oleum
« Ostatnia wiadomość wysłana przez obe1978 dnia Dzisiaj o 13:50:28 »
no właśnie zastanawiam się, który lać, mam ochotę zalać olejem LM z molibdenem i na własnej skórze porównać z tym co leją w serwisie, niestety tych Liqui Moly jest co najmniej kilka więc pytam kolegę co już lał taki olej, który to był konkretnie, ot i wszystko
7
Powitalnia / Odp: Witam Rafał
« Ostatnia wiadomość wysłana przez strażowy dnia Dzisiaj o 13:30:14 »
Cze ;)
udanej eksploatacji życzę
8
Sprzedam / Odp: Tiger 800 XCA 2017, 13.500 km
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzychu dnia Dzisiaj o 13:23:45 »
Wiosna za oknem, czas wyprowadzić Tygryska ale dwóch jednocześnie nie dam rady.
9
Powitalnia / Odp: Cześć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez strażowy dnia Dzisiaj o 13:21:55 »
You are not allowed to view links. Register or Login
...
W czym jest przewaga 800 w wygodzie na dłuższe trasy od 1050?
Jak sprecyzujesz czy dla ciebie jest "wygoda" to będziesz bliżej tematu ^-^
...moc bym szanował zwłaszcza jak moto czuje na sobie drugą osobę i odpowiednio więcej bambetli z tym związanych...rozmiar przedniej rolki też podyktuje asfalt ( zaleta 800-,ki na szprychach tutaj odpada podobnie jak brat flaczków które trzeba wyrywać w przypadku przebicia)...przedni zawias i hamulce, zwłaszcza w Sporcie ( wiem, wyższa kasa ) to spore "plusy" dla 1050. Jak nie potrzebujesz dualowdgo motka to po cholerę się rozwodzić nad kolejnym modelem o/^...szukaj zdrowego 1050 choćby po to żeby na własnej skórze a nie z opowiadań przerobić tą przygodę-silnikownia to petarda ;)
10
Poradniki / Odp: Podłączenie nawigacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pawel dnia Dzisiaj o 12:04:08 »
Zrobię, zrobię.
Jednak to niż trudnego.
- Zdejmij wtyczkę z sygnału dźwiękowego i sprawdź miernikiem na którym kablu pojawia się napięcie po przekreceniu stacyjki.
- przewód zasilający nawigację plus podlącz  do tego przewodu
- na przewódzie "minus" od nawigacji zacisnij oczko i przykrec je pod śrubę mocujacą syganal.
- Enjoy

Po podłączenia plusa użyłem takiej czerwonej złączki a do minusa oczka.

Wysłane z Tapatalka

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10