Autor Wątek: Instalacja elektryczna  (Przeczytany 2837 razy)

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Instalacja elektryczna
« dnia: 11 Lipiec 2019, 19:33:54 »
Potrzebuje pomocy. Wymieniam silnik i nie wiem jak podlaczyc przewody z wiazki. Chodzi o te wtyczki z metalowym zabezpieczenie zeby sie nie rozpiely. Gniazda mam 4 a wtyki do nich 3 -od alternatora, czujnik na bloku temperatury i na airboxie. Jednej wtyczki mi brakuje i nie wiem jaka jest kolejnosc poldlaczenia

te wtyczki

Wicher

  • Gość
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec 2019, 22:18:18 »
Ten szary wtyk o ile pamięć mnie nie myli, jest wolny.

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Lipiec 2019, 12:20:36 »
Aha. Dzięki to sporo rozjaśnia

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Lipiec 2019, 21:20:26 »
Mógłby ktoś jeszcze sprawdzić czy ma ta wtyczkę szarą ze zdjęcia wolna?? Do czarnej mam wpięty czujnik od obrotów ten przy alternatorze. Po wymianie silnika moto odpaliłem, ale jak dodaje więcej gazu gdy chodzi na wolny to gaśnie, do tego pali mi się błąd silnik, nie wyświetla mi się prędkość i stan paliwa. Widac je bez rozbierania czego kolwiem

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Lipiec 2019, 09:54:46 »
Juz wiem. Szara zostaje pusta

Offline wjc

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Lipiec 2019, 19:11:02 »
Miałem takie objawy z gaśnięciem i kontrolką silnika jak nie wpiąłem takiego małego przewodu podciśnienia do czujnika na airboxie. Więc sprawdź czy masz podpięty.   
A tak z ciekawości, gdzie znalazłeś silnik? Droga taka impreza?

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Lipiec 2019, 08:42:51 »
Już doszedłem co było nie tak. Zamieniłem 2 przewody od czujników. Moto chodzi ok. Silnika szukałem od września, w maju się jeden trafił. Teraz widziałem ze jest jeszcze jeden. Za silnik (goły słupek ) Zapłaciłem 3000 zl, do tego uszczelki od strony sprzęgła + do kolektora -200zl, filtr,olej,płyn chłodniczy -200zl, i ze 100zl na jakies dodatkowe rzeczy

Offline wjc

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Lipiec 2019, 17:11:51 »
A co Ci się w poprzednim skrzaczyło?

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Lipiec 2019, 08:13:22 »
Płyn chłodniczy mi szedł do silnika i brał olej

Offline wjc

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Lipiec 2019, 15:11:49 »
Jeździłeś już na tym drugim silniku? Jest jakaś różnica w mocy itp.?

Offline wjc

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Lipiec 2019, 15:42:07 »
Jestem ciekaw czy jest jakaś różnica bo mój też łyka olej. Kupiłem go rok temu i już tak miał. W zimie wymieniłem uszczelniacze zaworowe, ale nic to nie zmieniło. A co najdziwniejsze nie kopci.... Biorąc pod uwagę koszty drugiego silnika na razie po prostu pilnuję stanu oleju i już.

Wicher

  • Gość
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Lipiec 2019, 17:44:46 »
A ile ci pociąga oleju?

Offline wjc

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Lipiec 2019, 17:50:28 »
Wpierdziela ok. 400 ml na 1000 km

Wicher

  • Gość
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Lipiec 2019, 22:08:16 »
No to grubo.....

Offline MichalLbn

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Instalacja elektryczna
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Lipiec 2019, 08:43:20 »
Trochę się zrobił nie ten temat ale

You are not allowed to view links. Register or Login
Jeździłeś już na tym drugim silniku? Jest jakaś różnica w mocy itp.?

Jeździłem ale mało. Moto ogólnie żwawsze, silnik ciszej, równiej pracuje,zmieniłem tez sprzęgło, założyłem twardsze sprężyny. Pewnie to tez ma wpływ. Z minusów to kilkukrotnie tak jak by nie wskoczył mi 2 bieg podczas jazdy, chociaż może to kwestia przyzwyczajenia. Na starym silniku lepiej 2 wchodziła.
Moje moto tez wgl nie dymiło. Oleju brał troszkę mniej. Jak zdjąłem kolektor to tak, jak by coś się działo na pierwszym cylindrze. Miał dużo więcej nagaru i był bardziej ciemny od 2 pozostałych.
Ja na twoim miejscu jeździłbym na starym, chyba ze robisz naprawdę duże jednorazowe przebiegi. Ja zmieniłem silnik głownie z powodu płynu. Co ciekawe przy zmianie oleju tez tego praktycznie nie było widać ze jest płyn. A pil mi go sporo. Za to waz od odpowietrzenia silnika i dekle od strony sprzęgła były cale w jasnobrązowej mazi 
Spróbuj pokombinować coś z olejami inne parametry, producent to tez może ograniczyć jego pobór