885i lata tak samo jak 955i. Różnica mocy powoduje, że jeden leci 210 km/h a drugi tylko 200km/h różnica w przyśpieczeniu to o ile pamiętam 0,2 s tu 3,9 a tam 4,1s. Zawiecha w 885i ma dłuższy skok z przodu, lepszy w teren niż na miasto jak w 955i ale manewrując gęstością oleju możesz "zbliżyć do siebie" parametry obu zawieszeń. Tył identyczny. Silnik 955i niestety jest ciut bardziej awaryjny szczególnie elektryka (regulatory, alternatory) i niestety częściej lubi wypić olej choć te parę kucyków więcej przyjemniej się czuje. Poza tym są to tak zbliżone motki, że patrz bardziej na stan niż na model. Ewentualnie idź w 955i modele 2005-2006 tak zmian było już bardzo dużo od hamulców po pełne zawieszenie tył-przód łącznie z innym wahaczem, elektryka - instalacja, listwy wtryskowe, panel paliwowy, koła, kanapy, kolory, moc już znacząco podniesiona do 106km i wiele innych drobiazgów.