Autor Wątek: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?  (Przeczytany 795 razy)

Offline Gregor Free

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 118
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 Explorer Xc
  • Miejscowość: Kamienna Góra
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #15 dnia: 09 Październik 2021, 12:16:01 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Darujmy już sobie PROSZĘ te offtopy...
To było tylko dla zainteresowanych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko w jakim celu? Tutaj raczej jesteśmy czymś innym zainteresowani  :)

Offline mircio

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1200 Explorer
  • Miejscowość: Płock, Sochaczew
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Październik 2021, 13:47:05 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Darujmy już sobie PROSZĘ te offtopy...
To było tylko dla zainteresowanych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko w jakim celu? Tutaj raczej jesteśmy czymś innym zainteresowani  :)
Panowie…. nie było tematu.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Nic tak nie psuje piątku jak świadomość, że jest dopiero środa.

Offline GrzeTom

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Październik 2021, 22:28:20 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Tylko wiesz, ten parametr nie będzie kluczowy przy wyborze tego motocykla  8)
Cena czyni cuda, a jeśli dodatkowo okaże się, że relacja cena-jakość jest dobra, to ten motocykl będzie się dobrze sprzedawał.
[...ciach...]

P.S. Waga w kilogramach, to jeszcze nie jest decydujące kryterium - równie ważne jest, gdzie jest ta waga  ;) wyżej, czy niżej... Niby duży Tiger ma wagę podobną do GS-a, ale wysoko umieszczony środek ciężkości przegrywa z cyckami bawarki  ;D
Wszystko to racja. Ale jednak   230kg przy  500cc.. hmmm nawet poczciwy enfield (400cc) wazy  195 z paliwem...
A jak każdy z nas wie.. 35kg  robi różnicę:)

--
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości, wielu ludzi zapier.. donikąd"
Był:  Caponord Rally RAID
Jest: TT900RP

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 658
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Październik 2021, 22:38:18 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Wszystko to racja. Ale jednak   230kg przy  500cc.. hmmm nawet poczciwy enfield (400cc) wazy  195 z paliwem...
A jak każdy z nas wie.. 35kg  robi różnicę:)

 :o :o :o Enfield?? A co on ma do tego? Jeździłem Enfieldem w Indiach i uważam, że nie można tego "zabytku" porównywać do współczesnych motocykli :P

A co do wagi, to wierz mi, że 95% nabywców tego typu motocykli nie będzie sobie zawracać głowy taką różnicą wagi, bo oni nie zjadą z twardej drogi. Tak jak 99% nabywcow SUV-ów nie zjeżdża z asfaltu  8) I jeszcze raz dodam, że jak te kilogramy są nisko (a raczej nie tak wysoko jak np. w dużym Tigerze), to one ważą mniej  o/^
Pozdrawiam,
Jacek
_________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC|

Offline GrzeTom

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Październik 2021, 09:32:41 »
enfield himalayan   - podobna  "klasa" . wiem ze zabytkowy, jak na europejsie standardy..., ale  target  teoretycznie tn sam ;-)
Zresztą nie ważne.
Masz  racje, wiem to, zarówno w kwestii tego, kto będzie używał takie toczydełka , jak i na co będą zwracać uwagę ( CCC głownie +  dezajn :) ) .
A co do rozkładu  masy..  też masz racje;-)
Miałem  Caponorda  ETV1000.. z  Vką  litrową.. z "całą" masą (235kg z paliwem)  w górze :) Znam to uczucie :)
I  mimo tego ze był "lekki" jak na klasę.. to  duża tereska, mimo dużo większej wagi( 260kg)  ,   była "poręczniejsza" niż  lżejszy CAPO..:)

Taka karma :) 

--
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości, wielu ludzi zapier.. donikąd"
Był:  Caponord Rally RAID
Jest: TT900RP

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 658
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Czy "Benelli TRK 700. Yamaha, Triumph i Aprilia mają się czego bać!"?
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Październik 2021, 09:40:46 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Miałem  Caponorda  ETV1000.. z  Vką  litrową.. z "całą" masą (235kg z paliwem)  w górze :) Znam to uczucie :)
I  mimo tego ze był "lekki" jak na klasę.. to  duża tereska, mimo dużo większej wagi( 260kg)  ,   była "poręczniejsza" niż  lżejszy CAPO..:)

O to mi właśnie chodzi  8)

You are not allowed to view links. Register or Login
Taka karma :)

He, he...  ;D
Pozdrawiam,
Jacek
_________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC|