Autor Wątek: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!  (Przeczytany 575 razy)

Offline pomyslek1979

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 699
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Kup medalik u mnie a będzie ci dobrze w trumnie CZĘSTOCHOWA
Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« dnia: 06 Październik 2017, 14:01:20 »
Witam was :)
Chciał bym opisać swoją przygodę i przygodę  z problemami mojego tygrysa :(
Dobra zaczynam
Pacjent Triumph tiger 955i rocznik 2003 nalatane 82 tysiące ( nie wiadomo czy realne )
Moto kupiłem w łodzi od drugiego właściciela pierwszym był Blaza
Tygrysa mam od 2013 roku i miał na liczniku 68 tysięcy i dwa lata stał pod altanką :(
Tygrysek na początku jezdził bez zarzutów ale z każdym rokiem i każdym tysiącem km brał coraz więcej oleju :(
Rwałem włosy z głowy i lałem olej jak benzyne ,jak nie przekraczałem 120km/h było całkiem niezle.
Powyżej 120km/h niestety lałem około 1 litra na 1000km przed remontem.
I teraz własnie jak to wszystko sklecić do kupy żeby każdy zrozumiał co i jak:)
Jestem chyba mistrzem przetrzepania internetu co do brania oleju uszkodzonych pierscieni i uszczelniaczy zaworowych
Pytałem tu pytałem tam :)
Jeden Mówił to pierscienie drugi ze uszczelniacze a trzeci sprzedaj, ale ja kocham tygrysa jak siebie samego wiec
postanowiłem ratować ,sprawdziłem ceny wszystkiego no i doszedłem do wniosku ze remont silniki z nowymi tłokami
uszczelniaczami uszczelkami robocizna to około 7 tysięcy nic nie wartych polskich złotych I--o
Chciałem ratować tanim kosztem :) zakupiłem Ceramizer na 1500km pomogło a pozniej dupa zbita znów to samo
Plus Ceramizera podniosło jak i wyrównało cisnienie na tłokach o 0,5 atmosfery
Motorek miał sprawdzana kompresje i na sucho jest 11,5 atmosfery po próbie olejowej podnosi sie do 12,5 atmosfery
Wiec ciśnienie jest ale może być zajechany pierscień zabierający i olej będzie znikał (na szczęście tak nie było)
Postanowiłem zaryzykować i wymienić uszczelniacze zaworowe ,po odpaleniu pewnego dnia motorka było jak w starym dieslu:(
Moto Poszło do mechanika w styczniu tego roku i została sciągnięta głowica poszła do roboty
i teraz wypisze co było zrobione i co ile kosztowało
wiec tak :
Z głowica było Planowanie,frezowanie gniazd zaworowych,docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy i plytek zaworowych
i regulacja luzów zaworowych

Mój guru czyli mechanik wykonał Demontaż i montaż głowicy ,synchronizacja,wymianę plynów w układzie chłodzenia
diagnostyka wymiana łańcuszka nierządu  i regulatora napiecia bo Padł:(
Motocykl po zrobieniu został zalany olejem 15w50 BelRay

I teraz dobre wieści po przejechaniu 2200km w wiekszosci autostradami w dwie osoby z predkosciami
miedzy 140 a 160 max 190km/h Oleju Ubyło 150ML Uważam to za wielki sukces :)
W zeszłym roku wlał bym na takim odcinku i z takimi predkościami minimum 3 litry

Dobrze a teraz złe wieści CENA WSZYSTKICH CZESCI I ROBOCIZNY
Głowica 650zł
Mechanik 500zł
Regulator napiecia 435zł Mój odmówił posłuszenstwa
Olej+ filtr 175 zł
Uszczelniacze najtansze jakie znałazłem w Polsce 37x12 sztuk cena 444 zł na ebay w usa znalazłem za 200 zł
ale nie połaszczyłem się na tańsze co oryginał to oryginał
Uszczelka pod głowice 230 zł
Jeszcze został wymieniony Lańcuszek ale nie pamietam ceny ale okolo 150zł chyba bo kupiłem od kogoś z forum
Wiec wymiana  i zrobienie poządnie tej glowicy z czesciami kosztowala okolo 2200 zł

Motocykl nie kopci pieknie jezdzi poniżej dwa filmiki jak bydle kopciło :(

Jak coś przeoczyłem a ktoś miał by pytania pisać :)
Aha jak by sie ktoś nie mógł doczytać z tego co napisałem to przepraszam ale od udaru mózgu mam problemy z pisaniem I--o

You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login

 


 

Offline balles

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 294
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Trójmiasto
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Październik 2017, 14:49:36 »
 !ww!

Offline Kobrzak

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 746
  • Jade!
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Tłuszcz okolice
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Październik 2017, 18:24:47 »
Super opis :) dobre dla potomnych, może sam kiedyś z tego skorzystam.  D_o
Honda NT650V 1999 -> Honda NT700V 2008 -> Tiger 955i 2004

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Offline ODKRYWCA

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 153
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Październik 2017, 19:45:53 »
Pomysłek co tak późno? Faktycznie walił już jak z ciuchci :)

Offline Marttino

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 834
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: ŁÓDŹ/ROKICINY
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Październik 2017, 18:42:04 »
 D_o

Offline karson

  • Moderator forum
  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 071
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Październik 2017, 19:56:03 »
Remont silnika ?
To chyba zbyt mocno powiedziane  ;) ;D
Moim zdaniem to remont głowicy i to niepełny, prowadnice, gniazda i zawory zostały przecież stare.

 Pomyslek1979  D_o
FJ 1200 , TDM 850 , Tiger 955i

Offline pomyslek1979

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 699
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Kup medalik u mnie a będzie ci dobrze w trumnie CZĘSTOCHOWA
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Październik 2017, 23:48:08 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Remont silnika ?
To chyba zbyt mocno powiedziane  ;) ;D
Moim zdaniem to remont głowicy i to niepełny, prowadnice, gniazda i zawory zostały przecież stare.

 Pomyslek1979  D_o

Tak czy siak wielki sukces 😁

Offline ODKRYWCA

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 153
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Październik 2017, 09:45:44 »
Karson umie dać radość człowiekowi, który wydał 2500zł ;D ;D ;D

Offline Seba1988

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Motocykl: 885
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Marzec 2018, 12:46:54 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Witam was :)
Chciał bym opisać swoją przygodę i przygodę  z problemami mojego tygrysa :(
Dobra zaczynam
Pacjent Triumph tiger 955i rocznik 2003 nalatane 82 tysiące ( nie wiadomo czy realne )
Moto kupiłem w łodzi od drugiego właściciela pierwszym był Blaza
Tygrysa mam od 2013 roku i miał na liczniku 68 tysięcy i dwa lata stał pod altanką :(
Tygrysek na początku jezdził bez zarzutów ale z każdym rokiem i każdym tysiącem km brał coraz więcej oleju :(
Rwałem włosy z głowy i lałem olej jak benzyne ,jak nie przekraczałem 120km/h było całkiem niezle.
Powyżej 120km/h niestety lałem około 1 litra na 1000km przed remontem.
I teraz własnie jak to wszystko sklecić do kupy żeby każdy zrozumiał co i jak:)
Jestem chyba mistrzem przetrzepania internetu co do brania oleju uszkodzonych pierscieni i uszczelniaczy zaworowych
Pytałem tu pytałem tam :)
Jeden Mówił to pierscienie drugi ze uszczelniacze a trzeci sprzedaj, ale ja kocham tygrysa jak siebie samego wiec
postanowiłem ratować ,sprawdziłem ceny wszystkiego no i doszedłem do wniosku ze remont silniki z nowymi tłokami
uszczelniaczami uszczelkami robocizna to około 7 tysięcy nic nie wartych polskich złotych I--o
Chciałem ratować tanim kosztem :) zakupiłem Ceramizer na 1500km pomogło a pozniej dupa zbita znów to samo
Plus Ceramizera podniosło jak i wyrównało cisnienie na tłokach o 0,5 atmosfery
Motorek miał sprawdzana kompresje i na sucho jest 11,5 atmosfery po próbie olejowej podnosi sie do 12,5 atmosfery
Wiec ciśnienie jest ale może być zajechany pierscień zabierający i olej będzie znikał (na szczęście tak nie było)
Postanowiłem zaryzykować i wymienić uszczelniacze zaworowe ,po odpaleniu pewnego dnia motorka było jak w starym dieslu:(
Moto Poszło do mechanika w styczniu tego roku i została sciągnięta głowica poszła do roboty
i teraz wypisze co było zrobione i co ile kosztowało
wiec tak :
Z głowica było Planowanie,frezowanie gniazd zaworowych,docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy i plytek zaworowych
i regulacja luzów zaworowych

Mój guru czyli mechanik wykonał Demontaż i montaż głowicy ,synchronizacja,wymianę plynów w układzie chłodzenia
diagnostyka wymiana łańcuszka nierządu  i regulatora napiecia bo Padł:(
Motocykl po zrobieniu został zalany olejem 15w50 BelRay

I teraz dobre wieści po przejechaniu 2200km w wiekszosci autostradami w dwie osoby z predkosciami
miedzy 140 a 160 max 190km/h Oleju Ubyło 150ML Uważam to za wielki sukces :)
W zeszłym roku wlał bym na takim odcinku i z takimi predkościami minimum 3 litry

Dobrze a teraz złe wieści CENA WSZYSTKICH CZESCI I ROBOCIZNY
Głowica 650zł
Mechanik 500zł
Regulator napiecia 435zł Mój odmówił posłuszenstwa
Olej+ filtr 175 zł
Uszczelniacze najtansze jakie znałazłem w Polsce 37x12 sztuk cena 444 zł na ebay w usa znalazłem za 200 zł
ale nie połaszczyłem się na tańsze co oryginał to oryginał
Uszczelka pod głowice 230 zł
Jeszcze został wymieniony Lańcuszek ale nie pamietam ceny ale okolo 150zł chyba bo kupiłem od kogoś z forum
Wiec wymiana  i zrobienie poządnie tej glowicy z czesciami kosztowala okolo 2200 zł

Motocykl nie kopci pieknie jezdzi poniżej dwa filmiki jak bydle kopciło :(

Jak coś przeoczyłem a ktoś miał by pytania pisać :)
Aha jak by sie ktoś nie mógł doczytać z tego co napisałem to przepraszam ale od udaru mózgu mam problemy z pisaniem I--o

You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
Gdzie takiego mechanika można znaleźć?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Offline ODKRYWCA

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 153
Odp: Remont Silnika 955i SUKCES !!!!!!!
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Marzec 2018, 15:10:17 »
SEBA, a może wolisz całą kompletną głowicę w pełni sprawną z gwarancją rozruchową za ułamek ceny remontu Pomysłka? Jeśli oczywiście objawy i usterka ta sama. A może cały silnik na wymianę?