Autor Wątek: Tiger 955i 2004  (Przeczytany 186 razy)

Offline Kobrzak

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 730
  • Jade!
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Tłuszcz okolice
Tiger 955i 2004
« dnia: 30 Sierpień 2018, 12:12:37 »
I stało się. Sprzedaje. Dlaczego napisze na końcu.

Teraz ma 95tys km, mam go odkąd miał 71 lub 72.
Przy ~76 robione:
Łancuszek rozrządu wymiana, sprawdzone zawory - nowe 7 płytek zaworowych. Oleje, filtry, synchro przepustnic. Nowe dętki.
80:
Nowy olej
Przy 85:
Olej w lagach + uszczelniacze. Alternator, regulator, opony MotoZ Tractionator GPS, nowy napęd, oleje + filtry. Przejrzany cały układ paliwowy, czyszczony zbiornik z syfu.
Wymiana uszczelek konektorów paliwowych bo stare przepuszczały. Nowe tarcze przód, klocki przód + tył. Nowa pompa hamulcowa bo stara już nie wyrabiała

Przy 92:
Regulator, przejrzana cała elektryka, oleje i filtry, gumy zabieraka. Wymieniona część kabli bo stare się przetarły (z mojej winy)

Tygrys ma stelaż pod kufry boczne aluminiowe, przedłużenie błotnika z przodu, osłone reflektorów, gmole heed.
Jutro tygrys dostaje kompletny gotoey układ sprzęgłowy czyli kosz + docisk + kompletne nowe sprzęgło. Full wypas.

Obecnie poprawione chyba wszystko. Jedynym "gorszym" mankamentem lakierniczym jest 1,5cm starcie po szlifie w bośni. Oprócz tego drobne ryski.
Tygrys nie jest idealny wizualnie ale mechanicznie obecnie jest już świetnie.
Przedwczoraj wrócił z objazdówko Bałkan, bez żadnego problemu oprócz śniedziejącej kostki od stycznika rozrusznika. Już jej nie ma i nie ma problemu z odpalaniem.

Fotki wrzucę jak wrócę do domu.
Cena jaka by mnie interesowała to 11500 do negocjacji oczywiście.
A zmieniam bo chcę coś bardziej off niż on. Tygrys jest dla mnie niewygodny na stojaka. Za nisko kiera i za wąsko, słaby uchwyt nogami itd.
Miałem go nie sprzedawać i robiony był zawsze tak, żeby pojechał i wrócił. Ale po tych prawie dwóch latach użytkowania coraz bardziej chcę zjeżdżać z asfaltu a tygrys mi do tego nie wystarcza.
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpień 2018, 12:14:51 wysłana przez Kobrzak »
Honda NT650V 1999 -> Honda NT700V 2008 -> Tiger 955i 2004

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 265
  • Tiger = użytkowe enduro = :) :) :)
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Poznań
Odp: Tiger 955i 2004
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Wrzesień 2018, 11:01:22 »

...szkoda tej Twojej całej roboty Piotr...tzn szkoda bo jej solidnie nie zamortyzujesz...może warto dokupić coś lżejszego jako alternatywa poza czarnym ? motek typowo off-owy nie będzie dobrze robił na dłuższych przelotach z pełnym obłożeniem, ale to na pewno wiesz  >:D  no chyba że masz pomysł na świeższą "hybrydę", jeśli tak to jest nas 2-ch  o/" hehe
Pozdrawiam z Poznania

Offline Kobrzak

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 730
  • Jade!
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Tłuszcz okolice
Odp: Tiger 955i 2004
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Wrzesień 2018, 11:56:28 »
Na razie nie wiem sam co chcę kupić :( chodzą mi po głowie różne możliwości. Mogę mieć tylko jeden motocykl obecnie i musi to być coś z wygodniejszą pozycją i możliwością jazdy we 2 osoby gdzieś daleko. Fajnie jakby było koło 21 z przodu i jako takie możliwości terenowe. Na ostre offy się nie wybieram a skoro 955 wjechał tam gdzie w tym roku wjeżdżaliśmy to już jest dobrze.
Z tą amortyzacją to wiem, ale miał być zrobiony najlepiej jak się dało i tak jest. Tygrysa "wystawiam" teraz bo pewnie i tak się długo będzie sprzedawał jako sprzęt niszowy. A jak do sezonu 2019 nie pójdzie to zostaje na kolejny rok :)
Honda NT650V 1999 -> Honda NT700V 2008 -> Tiger 955i 2004

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Offline strażowy

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 265
  • Tiger = użytkowe enduro = :) :) :)
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Poznań
Odp: Tiger 955i 2004
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Wrzesień 2018, 12:31:59 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Na razie nie wiem sam co chcę kupić :( chodzą mi po głowie różne możliwości...

...daleko szukać nie musisz ( może nawet na forum ktoś będzie oddawał coś godnego ) nieco mniejsza moc ale za to większa rolka z przodu, nieco mniejsza masa i wąska talia do stójki to 800 Xc. Z pierwszych lat produkcji nie powinien być zaporowo drogi choć do 955i trzeba będzie niestety dołożyć  ::) ...alternatywny Gs 800 wyprodukowany o 2 lata wcześniej będzie miał pewnie więcej nakulane no i cena wyjściowo wyższa ...jak to za "niemiecką szachownicę"
Zresztą, jak wiem, miałeś okazję ostatnio oblukać takowe jak się spisują w trasie  ( kwestia tylko czy w 2 osoby i max ładunek będzie miło na dobrym asfalcie  ::) )
Prozaiczna sprawa w w/w temacie to ….portfel hehe a raczej jego zawartość.
Po powrocie z Rumunii zweryfikowałem swoje zdanie na temat kolejnego motka i z całym uznaniem dla nowego 1050, będę szukał jednak czegoś bardziej "endurowego" , co by mnie "inna" droga nie przystawiła...a raczej jej brak  o/"
...a w konsekwencji niedługo zaczynam "porządki garażowe"  >:D
Pozdrawiam z Poznania

Offline Kobrzak

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 730
  • Jade!
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Tłuszcz okolice
Odp: Tiger 955i 2004
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Wrzesień 2018, 23:28:59 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Dodaje link do OLX.
Honda NT650V 1999 -> Honda NT700V 2008 -> Tiger 955i 2004

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Kobrzak

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 730
  • Jade!
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Tłuszcz okolice
Odp: Tiger 955i 2004
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Wrzesień 2018, 18:50:13 »
Jeżeli zgłosi się ktoś z forum to cena do oddania wynosi równe 10 000 już ostatecznie. Cena poza forum = link w ogłoszeniu.
W tej cenie forumowej myślę, że na prawdę warto.
Honda NT650V 1999 -> Honda NT700V 2008 -> Tiger 955i 2004

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login