Autor Wątek: Tuneecu - zmiana mapy itp.  (Przeczytany 30261 razy)

Offline kanny

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 138
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #60 dnia: 21 Luty 2019, 13:12:32 »
Ja może jeszcze podbiję temat w sprawie adaptacji TPS, tyle że w 885i. Tu pytanie: czy ta procedura wyłączania na 10 sek zapłonu, włączania, ponownego wyłączania itd dotyczy także 885i bez sondy lambda?

Wielkie dzięki,
KANNY

Offline perro

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Sobótka, Wrocław
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #61 dnia: 26 Luty 2019, 17:36:42 »
 Czołem.
Chcę zajrzeć do środka ECU mojego tygrysa. Za dużo chlepta wachy. Może nowa mapa, może nie bójmy się tego powiedzieć zmiana stosunku powietrza i paliwa, etc... Czy jest na forum ktoś z Wrocławia lub okolic żeby się podłączył z kompem i ewentualnie zmienił to i owo? Oczywiście na sucho nie będzie 😉

Offline Ezekiel

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 453
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Olkusz
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #62 dnia: 16 Kwiecień 2019, 15:41:14 »
Ostatnio byłem w Częstochowie na zlocie otwierającym sezon. Po pokropieniu motocykli wsiadlem na mojego i go odpaliłem. Zobaczyłem migajacy znaczek temperatury silnika  (że niby za goracy/zagotowany) i wyświetli się check engine. Zgasilem, odpaliłem i wszystko wporzadku a temp powedrowala na połowę skali jak powinno być  więc może jakiś chwilowy zonk ale zostalcheck engine. Odpalalem i gasilem już z 6 razy ale nie jezdzilem i nic.
Prosił bym o polecenie kabla + aplikacji do TT800 XC z 2012 r. Jak dojdzie to będę się pytał co mam z tym zrobić :p
Bardzo dziękuję :)

Offline jazda na kuli

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 477
  • Opinia +0/-0
  • tiger 800 xf
  • Motocykl: 800 XR /XRx
  • Miejscowość: pszczyna
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #63 dnia: 16 Kwiecień 2019, 19:54:25 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ostatnio byłem w Częstochowie na zlocie otwierającym sezon. Po pokropieniu motocykli wsiadlem na mojego i go odpaliłem. Zobaczyłem migajacy znaczek temperatury silnika  (że niby za goracy/zagotowany) i wyświetli się check engine. Zgasilem, odpaliłem i wszystko wporzadku a temp powedrowala na połowę skali jak powinno być  więc może jakiś chwilowy zonk ale zostalcheck engine. Odpalalem i gasilem już z 6 razy ale nie jezdzilem i nic.
Prosił bym o polecenie kabla + aplikacji do TT800 XC z 2012 r. Jak dojdzie to będę się pytał co mam z tym zrobić :p
Bardzo dziękuję :)

Żle zareagował na wodę święconą   q--
« Ostatnia zmiana: 16 Kwiecień 2019, 19:56:24 wysłana przez jazda na kuli »
jazda na kuli

Offline kanny

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 138
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #64 dnia: 21 Lipiec 2019, 19:37:26 »
Hej. A ja mam takie pytanie: podacie mi ustawienia w TuneEcu dla 885i? Chodzi o te wszystkie Fuel Trim, CO2 itd. Wiecie, o co chodzi. Ja nadal nie mam tak, jak być powinno. Gdy jest na ssaniu, tylko dotknę manetki i od razu meczy się na wolnych obrotach. Chyba tez za bardzo czuć paliwo. Dlatego jak ktoś ma ustawienie działające bardzo dobrze, będę wdzięczny za kilka screenow. No i jaka mapa. Ja mam chyba 9891, bo na tej ostatnio było najlepiej. Sondy Lambda brak. Krokowiec czysty, przepustnice tez, świece nowe :) Dzięki!

Offline długi

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Opinia +0/-0
  • ***** *** czyli JEBAĆ PiS
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #65 dnia: 15 Sierpień 2019, 21:37:47 »
Panowie.Jaka jest różnica w mapach "standardowych" a w wersji "Brazil only" ? Szukam i nie mogę wyczytać nigdzie.
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,Honda Transalp 600+Tiger 955i,obecnie Honda Transalp 600 + Honda CBR 1000f sc24

Offline Maras

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 885(i)
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #66 dnia: 16 Sierpień 2019, 08:48:57 »
Najprawdopodobniej chodzi o dostosowane do jazdy na alkoholu, w tamtych rejonach często stosują takie paliwo.

Offline Maras

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 885(i)
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #67 dnia: 16 Sierpień 2019, 09:03:15 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Hej. A ja mam takie pytanie: podacie mi ustawienia w TuneEcu dla 885i? Chodzi o te wszystkie Fuel Trim, CO2 itd. Wiecie, o co chodzi. Ja nadal nie mam tak, jak być powinno. Gdy jest na ssaniu, tylko dotknę manetki i od razu meczy się na wolnych obrotach. Chyba tez za bardzo czuć paliwo. Dlatego jak ktoś ma ustawienie działające bardzo dobrze, będę wdzięczny za kilka screenow. No i jaka mapa. Ja mam chyba 9891, bo na tej ostatnio było najlepiej. Sondy Lambda brak. Krokowiec czysty, przepustnice tez, świece nowe :) Dzięki!
Sprawdzałeś czy czujniki temperatury cieczy i powietrza pokazują poprawne wartości? Parametry które podajesz lepiej zostawić fabryczne.

Offline kanny

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 138
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #68 dnia: 16 Sierpień 2019, 09:19:36 »
Hej, Maras! Ja nie sprawdzałem, ale były sprawdzane przez elektryka moto i niby wszystko okay. Zależy mi na tych danych z TuneEcu, bo tam wielokrotnie były fabryczne, różne mapy, ale nigdy dolny zakres obrotów czy zachowanie silnika na ssaniu nie były okay, a wymienione już niemal wszystko. A wiem, jak ten Tiger powinien się zachowywać, bo jeździłem tez innym, tyle ze z sonda lambda.

Offline długi

  • Sierściuch
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Opinia +0/-0
  • ***** *** czyli JEBAĆ PiS
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Lubin(zDolnyŚląsk)
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #69 dnia: 16 Sierpień 2019, 11:41:46 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Najprawdopodobniej chodzi o dostosowane do jazdy na alkoholu, w tamtych rejonach często stosują takie paliwo.
No bez jaj :D ale dzięki za podpowiedz,może coś w tym jest.
Punk,Rock,Sex i ....Motocykle...było:Jawa 350TS x 5->Yamaha XJ900->Suzuki RF900R->Yamaha Fazer600,Honda Transalp 600+Tiger 955i,obecnie Honda Transalp 600 + Honda CBR 1000f sc24

Offline Maras

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 885(i)
  • Miejscowość: Starogard Gdański
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #70 dnia: 16 Sierpień 2019, 18:47:09 »
kanny. Do Twojego ECU wchodzą 2 wtyczki czy jedna? Masz kabel aby samemu podpiąć się do moto?

Offline kanny

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 138
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 955i
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #71 dnia: 22 Sierpień 2019, 11:04:02 »
Jedna wtyczka, długa, to Sagem 2000. Mam kabel. Chodzi mi tylko o screen ustawień z normalnie zachowującego się 885i. Reakcja na gaz poniżej 3000 obr jest fatalna. A po dotknięciu manetki na ssaniu, obroty spadają, często gaśnie. Krokowiec czysty i działający. W korku to cholernie przeszkadza, trzeba jeździć na półsprzęgle.

Offline RafalR

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Pabianice
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #72 dnia: 14 Wrzesień 2019, 15:49:38 »
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam mały kłopot ze spalaniem. Na początku jeździłem z seryjnym wydechem. Spalanie po 8l. Jazda bez szaleństw.
 Później zmieniłem wydech na leovince, otworzyłem drugie płuc i wyczyscilem filtr k&n. Spalanie takie samo. Obstawilem więc na zmianę mapy. Inicjalnie była 20163. Pobawilem się tuneecu i wgralem 20549 potem 20542 i teraz 20545. Przyznam że podczas wszystkich tych modyfikacji nie odczuwam  zmiany charakterystyki pracy silnika. Spalanie również pozostało na tym samym poziomie. W międzyczasie byłem podpięty pod Texa i wszystko w normie.
Jeśli chodzi o zmiany map - wykonywalem je sam w oparciu o instrukcję na stronie, poradnik z tego forum i kanał Kazikos.
Przed obecnym sprzętem miałem przez chwilę tigera 1050 w wersji 105km, obecny 115km. Mam wrażenie że tamten dużo lepiej gonił w średnim zakresie. Tak chyba też spalanie było w granicach 6l - chyba bo rzadko zajezdzalem na stację. Tutaj 160km i rezerwa. Komputer pokładowy jest dość dokładny w tych pomiarach, ale i tak zawsze liczę i sprawdzam.
Czy macie może jakieś pomysly, sugestie?

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka


Offline Marttino

  • Moderator forum
  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 798
  • Opinia +5/-2
  • Motocykl: 1200 Desert
  • Miejscowość: ŁÓDŹ/ROKICINY
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #73 dnia: 14 Wrzesień 2019, 16:18:21 »
Podjedź do liberty łódź  niech Ci oni wgrają mape.
Ja jestem zadowolony koszt ok 150zl

Offline RafalR

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 1050/Sport
  • Miejscowość: Pabianice
Odp: Tuneecu - zmiana mapy itp.
« Odpowiedź #74 dnia: 14 Wrzesień 2019, 20:48:27 »
Dzięki za sugestię. Niewykluczone że tak zrobię tylko pytanie co oni zrobią inaczej, bo mam wrażenie że cała procedurę przeprowadziłem poprawnie.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka